fenerbahçe'nin benfica ile eşleşmesi
başlık "systemfailed" tarafından 13.08.2025 01:18 tarihinde açılmıştır.
1.
fenerbahçe, şampiyonlar ligi play-off turunda benfica ile eşleşti.
umarım kazanır ama adamlar resmen bölüm sonu canavarı ile eşleşti. acaba benfica nın oranı ne olur.
umarım kazanır ama adamlar resmen bölüm sonu canavarı ile eşleşti. acaba benfica nın oranı ne olur.
devamını gör...
2.
fenerbahçe feyenoorda oynadığı futbol isteği ve enerjisi ve takım ruhu ile oynarsa, benfica öyle geçilmeyecek bir takım değil. (mourinho, yakalanan bu sinerjiyi bozmaz, futbolun gerekleri içinde kalarak görevini yapar, olmayan hayali düşmanlar üretmezse, fb bu turu da bence rahat geçer.) ben fb.nin sorununun, başkan ve hoca olduğu kanısındayım.
devamını gör...
3.
benfica'nın geçeceği tur. buraya yazdım günü gelince editlerim.
devamını gör...
4.
galatasaray söz konusu ise her zaman bi umut vardır ama fenerden bahsediyoruz.
geçerse büyük sürpriz olur.
temennimiz benficayı sahaya gömmesi tabi.
ilk maç deplasmanda ise iyi bi skorla dönmeli, değilse kendi evinde bu işi bitirmeli.
geçerse büyük sürpriz olur.
temennimiz benficayı sahaya gömmesi tabi.
ilk maç deplasmanda ise iyi bi skorla dönmeli, değilse kendi evinde bu işi bitirmeli.
devamını gör...
5.
portekizi hep futbolcu pazarı olarak biliriz. takımları da her sene avrupa'da belli bir seviyededir, standardı vardır. kötü geçirip averaj takımı oldukları seneyi hatırlamayız. gruptan çıkamasalar bile belli bir galibiyet oranları falan vardır. kendilerinden düşük seviye takımlara kolay kolay yenilmezler falan. velhasıl bu adamlar elemede ne arıyor diye düşünüyor insan. garip değil mi. adamların ligindeki takımların ucl şampiyonlukları falan var, mazide kalmış dahi olsa.
benfica fener'e son birkaç yılda yapışmış gibi bir hissim var. şimdi baktım sandığımdan az maç oynamışlar aslında. yakın tarihte hazırlık maçında yendikleri için öyle geldi herhalde. bu arada tarihte feneri 7-0 yenmişlikleri varmış.
bu eşleşmede bence en tuhaf şey kerem'in iki takım arasında yer değiştirecek olması. ama adamlar akıllı, geçen günkü maçta kerem'i son dakikalarda oyuna aldılar. böylece kerem fenere geçse de kural gereği benfica'ya karşı oynayamayacak.
şampiyonlar ligine gitmek için eleme oynarken o maçta oynayamayacak adamı alıp bu adamı 40 milyon euroya mâl etmek absürt. bu rakam türkiye liginde iyi para. hani real birine 40 verir normal gelir de, bir türk takımı 40'a adam alıp avrupa'da oynatamayacaksa tuhaf. elbette gruplarda oynayabilir ama oraya kalınırsa.
benfica da tıpkı feyenoord gibi yenilmeyecek takım değil ama feyenoord'tan iyi takımlar tabi ki. üstelik bir avrupa kültürü var. fener feyenoord maçında çok iyi performans verdi. bunu tekrarlayabilirse turu geçebilir ama geçmiş maçlar psikolojik etki ederse benfica turlar.
benim gönlüm fenerin ucl hasretinin sürmesinden yana. türk olarak feneri tutmayı isterdim ama biz o ruhu milletçe 2000lerin başında kaybettik. sosyal medya çıktıktan sonra iyice kutuplaştık. son yıllardaki ortam malum.
stadının adı kobani olan yere de milliyetçi duygularla bakamıyorum. umarım amedspor sevdalısı, yogurduna yunan yoğurdu yazan adam mutlu olamaz.
benfica fener'e son birkaç yılda yapışmış gibi bir hissim var. şimdi baktım sandığımdan az maç oynamışlar aslında. yakın tarihte hazırlık maçında yendikleri için öyle geldi herhalde. bu arada tarihte feneri 7-0 yenmişlikleri varmış.
bu eşleşmede bence en tuhaf şey kerem'in iki takım arasında yer değiştirecek olması. ama adamlar akıllı, geçen günkü maçta kerem'i son dakikalarda oyuna aldılar. böylece kerem fenere geçse de kural gereği benfica'ya karşı oynayamayacak.
şampiyonlar ligine gitmek için eleme oynarken o maçta oynayamayacak adamı alıp bu adamı 40 milyon euroya mâl etmek absürt. bu rakam türkiye liginde iyi para. hani real birine 40 verir normal gelir de, bir türk takımı 40'a adam alıp avrupa'da oynatamayacaksa tuhaf. elbette gruplarda oynayabilir ama oraya kalınırsa.
benfica da tıpkı feyenoord gibi yenilmeyecek takım değil ama feyenoord'tan iyi takımlar tabi ki. üstelik bir avrupa kültürü var. fener feyenoord maçında çok iyi performans verdi. bunu tekrarlayabilirse turu geçebilir ama geçmiş maçlar psikolojik etki ederse benfica turlar.
benim gönlüm fenerin ucl hasretinin sürmesinden yana. türk olarak feneri tutmayı isterdim ama biz o ruhu milletçe 2000lerin başında kaybettik. sosyal medya çıktıktan sonra iyice kutuplaştık. son yıllardaki ortam malum.
stadının adı kobani olan yere de milliyetçi duygularla bakamıyorum. umarım amedspor sevdalısı, yogurduna yunan yoğurdu yazan adam mutlu olamaz.
devamını gör...
6.
eğer maça kadar (kerem hariç) 1 veya 2 transfer yetişirse o zaman iş değişir. gerçi dünkü istekli futbol umut veriyor ama yine çok pozisyon verdik. feyenoord kazma ama benfica atar onları.
mourinho'nun bir bildiği var ki bunlarla hazırlık karşılaşması oynadık. ve bu maç onlar için ciddi bir hedef maçtı.
2013'te de benfica kadro olarak bizden fersah fersah üstteydi, ama zorla eleyebildiler bizi. gökhan gönül'ün suratı dağılmasına rağmen çıkmayan kırmızı kart falan.
oynanmamış maç her zaman eşit şanstır. hayırlısı inşallah. elenirsek de avrupa ligindeyiz direkt.
mourinho'nun bir bildiği var ki bunlarla hazırlık karşılaşması oynadık. ve bu maç onlar için ciddi bir hedef maçtı.
2013'te de benfica kadro olarak bizden fersah fersah üstteydi, ama zorla eleyebildiler bizi. gökhan gönül'ün suratı dağılmasına rağmen çıkmayan kırmızı kart falan.
oynanmamış maç her zaman eşit şanstır. hayırlısı inşallah. elenirsek de avrupa ligindeyiz direkt.
devamını gör...
7.
buradaki maçta yine iş taraftara düşecek ambians çok önemli takımı oynatıp havaya sokacak en güçlü faktör 12.adam .
umarım stadda olacak herkes bilincinde olur.
umarım stadda olacak herkes bilincinde olur.
devamını gör...
8.
bir fenerli olarak maalesef ki fenerbahçe'nin eleneceği kılavuz istemez bir gerçektir.
neden mi?
takımda 365 gün birlikte oynamış oyuncu neredeyse yok.
kilit noktalarda yeni transferler var. diğer as oyuncular da en fazla 1 senelik adamlar. "kaptan" diyeceğin bir adam yok sahada.
benfica gibi hep bir ortalamayı tutturan sistem takımıyla, bireysel yeteneklerde öne geçerek mücadele edemezsin.
bir hocaya, bir sisteme en az 3 sene yol vermek lazım ki böyle takımları elemekten söz edebilelim.
neden mi?
takımda 365 gün birlikte oynamış oyuncu neredeyse yok.
kilit noktalarda yeni transferler var. diğer as oyuncular da en fazla 1 senelik adamlar. "kaptan" diyeceğin bir adam yok sahada.
benfica gibi hep bir ortalamayı tutturan sistem takımıyla, bireysel yeteneklerde öne geçerek mücadele edemezsin.
bir hocaya, bir sisteme en az 3 sene yol vermek lazım ki böyle takımları elemekten söz edebilelim.
devamını gör...