fenerlilerin galatasaray şampiyon olmayı hak etti diyememesi
başlık "okan buruk’un askeri" tarafından 05.05.2025 12:27 tarihinde açılmıştır.
1.
ezeli rakipleri şampiyonluk mücadelesinde kendilerinden çok daha iyi futbol oynadığı ve puan topladığı halde fenerbahçelilerin hala daha yapı mapı diyerek rakiplerini tebrik etmemeleri ve sonuçlardan ders çıkarmamalarıdır...
nede bu kadar zor geliyor? tebrik etseler ne olacak?
nede bu kadar zor geliyor? tebrik etseler ne olacak?
devamını gör...
2.
o kadar karakterli olsalar zaten fenerli olmazlardı.
devamını gör...
3.
galatasaraylılar fenerbahçe şampiyon olsaydı, fenerbahçe şampiyon olmayı hak etti derler miydi peki? demezlerdi.
oyna devam.
oyna devam.
devamını gör...
4.
hak etmediniz demeye yüzleri yok. hak ettiniz de demiyorlar.
devamını gör...
5.
koca insta hesabımdan iki tane çıktı bunlardan "tebrik edeceksiniz" yazmışlar.
milli takım hariç bir zamanlar taraftarı olduğum şanlı beşiktaşımın bile 11'ini sayamayacak olmanın verdiği rahatlıkla takipten çıktım denyoları.
sanki gidip krampon taşımışlar. bütün sezon link arayan tipler.*
sanki sistemi bilmiyoruz, bir de kendilerini legal-leştirecekler mercimek kadar akıllarınca.
bir tane daha var bu sezon bunlardan. dilim varmıyor ama kaldıracla yükseltilmiş olanı diyorum.
bu anlamda al birini patlat ötekine.
milli takım hariç bir zamanlar taraftarı olduğum şanlı beşiktaşımın bile 11'ini sayamayacak olmanın verdiği rahatlıkla takipten çıktım denyoları.
sanki gidip krampon taşımışlar. bütün sezon link arayan tipler.*
sanki sistemi bilmiyoruz, bir de kendilerini legal-leştirecekler mercimek kadar akıllarınca.
bir tane daha var bu sezon bunlardan. dilim varmıyor ama kaldıracla yükseltilmiş olanı diyorum.
bu anlamda al birini patlat ötekine.
devamını gör...
6.
ben de kutlamadım? ne olacak şimdi?
tabii ki hak etti.diğer takımlar böyle malca yönetildiği sürede koyunun olmadığı yerdeki her abdurrahman çelebi şampiyon olur.
tabii ki hak etti.diğer takımlar böyle malca yönetildiği sürede koyunun olmadığı yerdeki her abdurrahman çelebi şampiyon olur.
devamını gör...
7.

oğlum, bizim mallar size şampiyonluğu defalarca "siz şampiyon olun" diye sundu. sen evinde kasımpaşa'ya takıl rize'ye takıl, gel bize 3-0 domal. e biz daha ne yapalım. kardeşim şampiyonlar ligi filan dedi bizim topçular, okan buruk başta olmak üzro, ya dedi işte juventus eşleşmesi filan, siz olamadınız. neyi tebrik etmiyorlar daha?
olun diyoruz olmuyorlar.
devamını gör...
8.
haramsaray hak etmedi kardeşm.
devamını gör...
9.
galatasaray liverpool ile oynadığı son maçın travması ve sakatlıkları sebebiyle son dönem düşüşte ama ondan önce bariz her takımdan kat be kat daha iyiydi. hani algı yapıyorlar da herkes kötü, galatasaray daha az kötü diye, has sektör derim apaçık cl'de son 16 yapan kötü takım mı olur?
devamını gör...
10.
objektif bakmak lazım olaya ve bir de eldeki verilere...
kadrolara bakalım ne dersiniz?
forvet;
osimhen ve icardi
kerem aktürkoğlu,sidikli sherif,dorgeles nene
orta saha;
lucas torreira, gabriel sara, ilkay gündoğan, mario lemina, leroy sane, roland sallai, barış alper yılmaz, yunus akgün, noa lang..
n'golo kante, talisca, matteo guendouzi, edson alvarez,fred, ismail üzülmez, anthony musaba.
defans;
davinson sanchez, abdülkerim bardakcı, victor nelsson, wilfried singo, ısmail jakobs, eren elmalı, sacha boey
milan škriniar, oosterwolde, archie brown, nelson semedo, çağlar söyüncü
kaleci;
uğurcan çakır
ederson.
iki takımın kadroları arasında muazzam bir fark var.
şampiyonluk tesadüf değil..
kadrolara bakalım ne dersiniz?
forvet;
osimhen ve icardi
kerem aktürkoğlu,sidikli sherif,dorgeles nene
orta saha;
lucas torreira, gabriel sara, ilkay gündoğan, mario lemina, leroy sane, roland sallai, barış alper yılmaz, yunus akgün, noa lang..
n'golo kante, talisca, matteo guendouzi, edson alvarez,fred, ismail üzülmez, anthony musaba.
defans;
davinson sanchez, abdülkerim bardakcı, victor nelsson, wilfried singo, ısmail jakobs, eren elmalı, sacha boey
milan škriniar, oosterwolde, archie brown, nelson semedo, çağlar söyüncü
kaleci;
uğurcan çakır
ederson.
iki takımın kadroları arasında muazzam bir fark var.
şampiyonluk tesadüf değil..
devamını gör...
11.
galatasaray taraftarının şampiyonluk kutlaması paylaşımları altında zırlıyorlar yine hakem, yapı cart curt diye.
er meydanında 3-0 domalttı bu takım, daha ay olmamıştır. kalesine şut atmayı bırak, ceza sahasına giremedin doğru düzgün.
galatasaray'ı ayrı tut o şampiyonluk gene fenere kalmaz, trabzon falan hak etmiştir.
ağlayarak izlemeye devam etsinler. bizim işimiz var, daha 27. şampiyonluğa hazırlanıcaz.
er meydanında 3-0 domalttı bu takım, daha ay olmamıştır. kalesine şut atmayı bırak, ceza sahasına giremedin doğru düzgün.
galatasaray'ı ayrı tut o şampiyonluk gene fenere kalmaz, trabzon falan hak etmiştir.
ağlayarak izlemeye devam etsinler. bizim işimiz var, daha 27. şampiyonluğa hazırlanıcaz.
devamını gör...