fotoğraf başlığına yazan çaylaklar
başlık "sonkullanmatarihçisi" tarafından 10.09.2025 18:06 tarihinde açılmıştır.
1.
sodom ve gomorra bebeleri olsalar gerektir.
yaparlar sonra başlarına taş yağınca 'vışşşş' derler.
ee deneyim de tecrübe edilen edimler sıralamasında birinci gelir, di mi?
yaparlar sonra başlarına taş yağınca 'vışşşş' derler.
ee deneyim de tecrübe edilen edimler sıralamasında birinci gelir, di mi?
devamını gör...
2.
''acaba kimin yeni hesabı-fakei?''dir.
devamını gör...
3.
gocu da geldi tam oldu awinike:) rahat durun çaylaklar, uzun sürmesin çaylaklığınız meh meh meh
devamını gör...
4.
sanki bana halit ziya uşaklıgil. çaylak da yazar yazar da yazar kardeşim. insanları ayrıştırmayın.
devamını gör...
5.
yazılarının silineceklerinden haberleri yok. var da olabilir bilemedim şimdi. *
devamını gör...