1.
ingilizce karakterlerle yazanlar
ayıp ya hu! şu klavyeyi böyle kullanıp "göz kanatmak"... karaktersizlikten başka ne olabilir ki?
ne zaman donicen?
donsen mi artık?
ne zaman donicen?
donsen mi artık?
devamını gör...

