hem liberal olmak hem devlet araba üretti diye alkışlamak
başlık "primo victoria" tarafından 23.11.2025 18:43 tarihinde açılmıştır.
1.
bir tutarsızlık çeşididir.
devamını gör...
2.
hangi devlet, hangi araba olduğu da meçhuldür..
devamını gör...
3.
siyasi şizofreniye delalet eder...
devamını gör...
4.
aslında devlet otomobil fabrikası kurmadı.
inan kıraç'ın karsan firmasının başını çektiği birkaç firma hükümetin talebi üzerine konsorsiyum kurdu ve araç üretmek için çalışma başlattı.
bunlarda çabalarının karşılığı fabrika arsası falan gibi bir takım destekler aldı. devletin hissesi varmı? togg'un kaçta kaçını "devlet" kontrol ediyor. bilmiyorum.
inan kıraç'ın karsan firmasının başını çektiği birkaç firma hükümetin talebi üzerine konsorsiyum kurdu ve araç üretmek için çalışma başlattı.
bunlarda çabalarının karşılığı fabrika arsası falan gibi bir takım destekler aldı. devletin hissesi varmı? togg'un kaçta kaçını "devlet" kontrol ediyor. bilmiyorum.
devamını gör...