1.
kişinin başkalarından bir farkının olmaması durumudur.
devamını gör...
2.
herkes kim a...ma diye sorulması gerekir.
devamını gör...
3.
herkesten farklı olmak yerine kendin gibi olmaya çabalanması gerektiğini düşündüğüm şeydir. çünkü neredeyse her farklılık bir toplulukta aynı olmaktır bence.
devamını gör...
4.
yıllar sonra farkına vardım .ben de herkes gibiyim
devamını gör...
5.
aslında hepimiz herkes gibiyiz ama hepimiz de herkesten farklıyız.
tanım : ne olduğu belirsiz durum.
tanım : ne olduğu belirsiz durum.
devamını gör...
6.
benzer yanları olan bireylerin oluşturduğu oluşumun içinde olma durumu.
ben farklıları seviyorum, ama farklı olmaya çalışanları değil.
ben farklıları seviyorum, ama farklı olmaya çalışanları değil.
devamını gör...
7.
nazım hikmet 'in bahsettiği gibiyse biraz can sıkıcı bir durumdur.
"kalbimde kalbine yok bile kinim
bence artık sen de herkes gibisin..."
"kalbimde kalbine yok bile kinim
bence artık sen de herkes gibisin..."
devamını gör...
8.
herkes herkes gibi olmadığına inanıyorsa ortada herkes diye bir kavram kalmıyor.
devamını gör...
9.
“herkes gibi olmak, olmayacak bir şey.
herkes gibi olmak, olmamak gibi bir şey.”
sezai karakoç
herkes gibi olmak, olmamak gibi bir şey.”
sezai karakoç
devamını gör...
10.
en korktuğum şeydir.neyse ki herkes gibi olmaktan o kadar uzağım ki bunu sorun etmemi gerektirecek bir durum yok.
devamını gör...
11.
herkes gibi olmayinca herkes gibi oluyorsun aslinda
devamını gör...
12.
kendin gibi olmana fırsat vermedikleri için bir süre sonra herkesleşme doğaldır. ve şöyle bir döngüye girersin;
- dünyaya geliş
-ailenin dünyaya bakış açısı (din olarak ya da diğer düşünceler vs.)
-eğitim
-erkeksen askerlik
-iş
-çocuk
-emeklilik (şanslıysan)
-dünyadan gidiş.
bu sıralamanın olduğu bir dünya da herkes gibi olmamak çok zor bir şeydir. eğer oluyorsan zaten toplumun dışında tek kalıp , psikologlarla dost olman gerekir. bu arada sıralamayı bozmakta herkes gibi olmanı değiştirmez . (bana göre )
- dünyaya geliş
-ailenin dünyaya bakış açısı (din olarak ya da diğer düşünceler vs.)
-eğitim
-erkeksen askerlik
-iş
-çocuk
-emeklilik (şanslıysan)
-dünyadan gidiş.
bu sıralamanın olduğu bir dünya da herkes gibi olmamak çok zor bir şeydir. eğer oluyorsan zaten toplumun dışında tek kalıp , psikologlarla dost olman gerekir. bu arada sıralamayı bozmakta herkes gibi olmanı değiştirmez . (bana göre )
devamını gör...
13.
tamam hiçbiriniz herkes gibi değilsiniz de herkes gibi olanlar nerede peki? hadi bakalım.
devamını gör...
14.
aslinda olasi bir durumdur. sekiz milyara yakin insanin barindigi bir duzenegin icerisinde yasiyoruz. bu yuzden ama "ben farkliyim" diye dusunmenin, kibrin getirdigi gulunc bir iddiakarliktan oteye gecmesi pek mumkun degil.
ha birileri tarafindan sevilip onemseniyorsan, kismen onlar icin ayri bir kefeye konmussundur ama onun disinda ufak tefek degisikliklerle neredeyse aynisindir/ayniyizdir...
yasayislar ayri olabilir, kulturler, alinan egitim, bulunulan cevre... hicbiri farketmez, insanin yazilimi aynidir, yasam boyunca karsiliastigi sorunlar uc asagi bes yukari aynidir, hatta hissettikleri aynidir. bunlar degismez, bunlar bakidir. dolayisiyla herkes aslinda gercekten herkes'dir. yani tabii sen yine de kendince farkli oldugunu dusunebilirsin, o da olur.
ha birileri tarafindan sevilip onemseniyorsan, kismen onlar icin ayri bir kefeye konmussundur ama onun disinda ufak tefek degisikliklerle neredeyse aynisindir/ayniyizdir...
yasayislar ayri olabilir, kulturler, alinan egitim, bulunulan cevre... hicbiri farketmez, insanin yazilimi aynidir, yasam boyunca karsiliastigi sorunlar uc asagi bes yukari aynidir, hatta hissettikleri aynidir. bunlar degismez, bunlar bakidir. dolayisiyla herkes aslinda gercekten herkes'dir. yani tabii sen yine de kendince farkli oldugunu dusunebilirsin, o da olur.
devamını gör...
15.
herkes farklı işte. farklılıkları ayırt edici olmasi için mücadele ediyor. sırf bu yüzden bile herkes gibiyim. sadece çarşamba günlerini sevmiyorum. o da kendimce bir sebepten. biliyorum ki milyonlarca insan farklı sebeple sevmiyor çarşamba günlerini.
devamını gör...
16.
17.
halktan biri olmaktır. bazen herkes gibi olmak istemeyenler marjinal olacağım diye saçma sapan hareketler sergileyebiliyor. bana göre böyle aksiyonlara gerek yok da yapıyorlar işte. ben seviyorum valla herkes gibi olmayı çünkü daha rahat hissediyorum kendimi bu şekilde. sokarım farklılığa lan, oh mis gibi klasik yaşam tarzı…
devamını gör...
18.
devamını gör...
19.
hepimiz biraz herkes gibiyiz hiçbir şey olmadan.
devamını gör...
20.
akıllı birey herkes gibi olur, sorgusuz sualsiz ot gibi yaşar mutlu olur. ahmak birey de farklı olmayı seçer ve kaos içinde kaybolur gider.(bkz: swh)
devamını gör...
