1.
provakasyon amaçlı açmadım, duygularımızı bir yana bırakıp , sakince elimizdekilere bakalım.
doğruyu bende bilmiyorum, sadece görüşleri merak ediyorum.
israille türkiyenin olayı hemen hemen aynı, hemen hemen diyorum bir fark var buna da ileride değinicem.
iki toplulukta sonradan göç etmiş, önceki toplumun yerini almış, kültürünü ve mabetlerini egale etmiş, kendi düzenini ve milleti koymuş.
o az önce dediğim fark şu ki, yahudiler ata topraklarına döndüler, biz yabancı topraklara.
kim doğru ve haklı bilemiyorum.
ancak bildiğm bir şey varsa , hemen hemen aynı kaderi paylaşan toplumlar olmamız.
onları haksız bulur, toprakları terk etmemizi istersek, bizdende aynısı istenebilir. anadoluyu terk etmek isteyenler destekleyebilir.
bu olay tıpkı kosova olayına benziyor, bazı ülkeler aynı şeyin kendilerine de yansıtılabileceği düşüncesiyle reddediyor tanımayı.
şiddet olayları haklı/haksız olayına değinmeden şunu da belirtmek gerekir ki, bizim temel dayanak olarak söylediğimiz şeyi onlarda yapıyor, " kılıç hakkı "
israil yendi ve din onların dini mabetler artık onların, tıpkı ayasofya gibi.
çatışmalara gelicek olursak, filistin kaynakları ne kadar olumsuzluktan bahsediyorsa bizans ve balkan kaynaklarındada bir o kadar olumsuzluk var.
birini haklı/haksız görmek allaha ve hakimlere mahsus, birşey diyemem ancak sapladığımız her hançer bizede saplanabilir, temkinli, emin ve ince eleyip sık dokumalıyız, çuvaldızı kendimimize batırmamak ve türkün istikbali için.
osmanlı kaynaklarında zulüm yoktur diyebilirsiniz, bende israil kaynaklarında zulüm göreceğimi sanmıyorum, karşı kaynaklarda yazar böyle şeyler.
duygusal olmamak lazım, tüm bu olanlae acı, zaten orta doğuda herşey acı.
akıbetimiz benzer israille.
düşman acımaz arkadaşlar, ayağımız kayınca kendi argümanlarımızla bile vurular bize.
bunlar benim görüşlerim. soğukkanlı olmalı.
esenlikle ( barış ve huzur ) ile kalın.
doğruyu bende bilmiyorum, sadece görüşleri merak ediyorum.
israille türkiyenin olayı hemen hemen aynı, hemen hemen diyorum bir fark var buna da ileride değinicem.
iki toplulukta sonradan göç etmiş, önceki toplumun yerini almış, kültürünü ve mabetlerini egale etmiş, kendi düzenini ve milleti koymuş.
o az önce dediğim fark şu ki, yahudiler ata topraklarına döndüler, biz yabancı topraklara.
kim doğru ve haklı bilemiyorum.
ancak bildiğm bir şey varsa , hemen hemen aynı kaderi paylaşan toplumlar olmamız.
onları haksız bulur, toprakları terk etmemizi istersek, bizdende aynısı istenebilir. anadoluyu terk etmek isteyenler destekleyebilir.
bu olay tıpkı kosova olayına benziyor, bazı ülkeler aynı şeyin kendilerine de yansıtılabileceği düşüncesiyle reddediyor tanımayı.
şiddet olayları haklı/haksız olayına değinmeden şunu da belirtmek gerekir ki, bizim temel dayanak olarak söylediğimiz şeyi onlarda yapıyor, " kılıç hakkı "
israil yendi ve din onların dini mabetler artık onların, tıpkı ayasofya gibi.
çatışmalara gelicek olursak, filistin kaynakları ne kadar olumsuzluktan bahsediyorsa bizans ve balkan kaynaklarındada bir o kadar olumsuzluk var.
birini haklı/haksız görmek allaha ve hakimlere mahsus, birşey diyemem ancak sapladığımız her hançer bizede saplanabilir, temkinli, emin ve ince eleyip sık dokumalıyız, çuvaldızı kendimimize batırmamak ve türkün istikbali için.
osmanlı kaynaklarında zulüm yoktur diyebilirsiniz, bende israil kaynaklarında zulüm göreceğimi sanmıyorum, karşı kaynaklarda yazar böyle şeyler.
duygusal olmamak lazım, tüm bu olanlae acı, zaten orta doğuda herşey acı.
akıbetimiz benzer israille.
düşman acımaz arkadaşlar, ayağımız kayınca kendi argümanlarımızla bile vurular bize.
bunlar benim görüşlerim. soğukkanlı olmalı.
esenlikle ( barış ve huzur ) ile kalın.
devamını gör...
2.
yallah orta asyaya. madem israillilerin ana yurdu, neden kürtlere türkiye cumhuriyetinden toprak vermiyoruz? adamların ana toprakları sonuçta.
devamını gör...
3.
herkese hak verdik, israil'e bile hak verdik de bi birbirimize hak veremedik çok acayip gerçekten.
edit: böyle bi durumda nası tarafsız olunur, nasıl bu konu üzerinde teknik analiz yapılabilir aklım almıyo. yani gidip hasidiklerle empati yapacaksın ama müslümanla yapamayacaksın. kan dondurucu bi şey bu..
edit: böyle bi durumda nası tarafsız olunur, nasıl bu konu üzerinde teknik analiz yapılabilir aklım almıyo. yani gidip hasidiklerle empati yapacaksın ama müslümanla yapamayacaksın. kan dondurucu bi şey bu..
devamını gör...
4.
" bozkırına dön göçebe." diye cümleler de duyar mıyız yakında?
devamını gör...