kas tutulmalarına karşı yüksek doz kas gevşetici kullanımı
başlık "femmeamoureuse" tarafından 02.03.2026 04:20 tarihinde açılmıştır.
1.
nimetini bunca yıllık hayatım boyunca ilk kez tattığım olgudur.
çok fazla bilgisayar ve telefonla çalışmak zorunda olduğum için, hayatım belli bir vücut pozisyonunda geçiyor. cumartesi günü , (tabii yine çalışırken) bir anda boynuma saplanan acıyla irkildim( genelde tutulmalar böyle bir anda başlıyor) ve bütün hafta sonum cehenneme döndü..
tutulmalar başladığında genellikle en kötü zaman aralığı 2.-3. günü olur. herhangi bir extra sağlık sıkıntınız yoksa, 4-5 güne toplarsınız ama toplayana kadar, sizi cehenneme sürekli götürür ve getirir. bu süreçte tek kurtarıcınız kas gevşeticidir. tutulma için şiddetle 250-400mg olanlarını öneriyorum. yüksek doz kas gevşetici alımı normal koşullarda size hasar vermez fakat altta yatan bir sağlık sorununuz veya aldığınız ilacın içerisindeki etken maddeye tepki gösteren bir vücudunuz varsa, işler değişir. gerçe bu her ilaç alımında oluşan bir risktir.
altta yatan bir sorununuz yoksa, kas gevşetici alımı pek sorun oluşturmaz. tutulmalar için genelde acile gittiğinizde, bölgenize göre kas gevşetici iğne opsiyonu kullanılır veya hap yazılır. o da deneme yanılmadır. doktor 5 dakika sizinle konusarak ilaç reçete eder. dolayısıyla, doktor yazdığında dahi yüksek doz alımı riske açıktır.
fakat tutulmalarda zaten yüksek doz kas gevşeticinin etkili olduğu görüşündeyim. kas spazmı korkunç ağrılı bir süreçtir. insanı acıdan ağlatır. düşük doz duydugunuz acıya etki etmez. ben düşük dozla başladım ama fayda göremedim. bu yüzden 250mg olan versiyonuna çıktım, içtiğim andan beri bebek gibi hissediyorum. içmesem, işe gitmeyi bırakın, hareket edemem.
bu kas spazmının çözülme fazına kadar böyle gidecek. maksimum 2 gün daha içerim. maksat süreci rahat geçirmek.
tabi yine de yapabiliyorsanız, kas gevşetici için doktorunuza ya da eczacınıza danışın.
kas spazmı düşman, kas gevşetici candır hatta canandır.
çok fazla bilgisayar ve telefonla çalışmak zorunda olduğum için, hayatım belli bir vücut pozisyonunda geçiyor. cumartesi günü , (tabii yine çalışırken) bir anda boynuma saplanan acıyla irkildim( genelde tutulmalar böyle bir anda başlıyor) ve bütün hafta sonum cehenneme döndü..
tutulmalar başladığında genellikle en kötü zaman aralığı 2.-3. günü olur. herhangi bir extra sağlık sıkıntınız yoksa, 4-5 güne toplarsınız ama toplayana kadar, sizi cehenneme sürekli götürür ve getirir. bu süreçte tek kurtarıcınız kas gevşeticidir. tutulma için şiddetle 250-400mg olanlarını öneriyorum. yüksek doz kas gevşetici alımı normal koşullarda size hasar vermez fakat altta yatan bir sağlık sorununuz veya aldığınız ilacın içerisindeki etken maddeye tepki gösteren bir vücudunuz varsa, işler değişir. gerçe bu her ilaç alımında oluşan bir risktir.
altta yatan bir sorununuz yoksa, kas gevşetici alımı pek sorun oluşturmaz. tutulmalar için genelde acile gittiğinizde, bölgenize göre kas gevşetici iğne opsiyonu kullanılır veya hap yazılır. o da deneme yanılmadır. doktor 5 dakika sizinle konusarak ilaç reçete eder. dolayısıyla, doktor yazdığında dahi yüksek doz alımı riske açıktır.
fakat tutulmalarda zaten yüksek doz kas gevşeticinin etkili olduğu görüşündeyim. kas spazmı korkunç ağrılı bir süreçtir. insanı acıdan ağlatır. düşük doz duydugunuz acıya etki etmez. ben düşük dozla başladım ama fayda göremedim. bu yüzden 250mg olan versiyonuna çıktım, içtiğim andan beri bebek gibi hissediyorum. içmesem, işe gitmeyi bırakın, hareket edemem.
bu kas spazmının çözülme fazına kadar böyle gidecek. maksimum 2 gün daha içerim. maksat süreci rahat geçirmek.
tabi yine de yapabiliyorsanız, kas gevşetici için doktorunuza ya da eczacınıza danışın.
kas spazmı düşman, kas gevşetici candır hatta canandır.
devamını gör...
2.
sayın yazara küçük bir hatırlatma yapayım. yüksek doz kas gevşetici alımında sersemlik, baş dönmesi, solunum sıkıntısı, kaslarda güçsüzlük ve hareket kaybı, tansiyon düşüklüğü gibi belirtiler görülebilir. bu durumlar acil müdahale gerektirir . hiçbir rahatsızlıkta doktor tavsiyesi olmadan aşırı doz ilaç almamak gerekir. sıcak kompres, masaj, germe egzersizleri ve bol su tüketimi öneririm. geçmiş olsun.
devamını gör...
3.
bir sabah uyandığımda boynumdaki kasın, yayların tüm haklarını ihlal ederek gerim gerim gerildiğini görmüştüm. spor yüzünden vs birçok kas tutulması yaşayan biri olarak böyle bir acı ne gördüm ne de tekrar görmek isterim. kas tutulmaya karar verdiği gibi gün içinde spazmlarla iyice kasılarak beni acıyla yerlere yatırdı. tahminen otuz sekiz kere halılar üzerinde kıvranıp acı çektim. hiçbir doz ve krem acıma çare olmadı. özetle; bazı kasların neden bundan haberi yok?
devamını gör...
4.
yayın iptaline sebep olur.
beyin frekansları kopar.
beyin frekansları kopar.
devamını gör...