1.
bir peygamberin yaptım oldu diyerek katakulliye getirdiği komik olay.
aslında putperestliğin bir versiyonudur ama kimse kabul etmez hatta hakaret davası açarlar adama.
bakın muhacih denilen müslümanlar resmen biz vatanımızı özledik o yöne dönelim öyle dua edelim demişler.
peki bu nedir?
işte bu putperestliktir.
elalemin putunu kır ama kendine gelince e ama burası ibadethane kardeşim....
şu şekilde cevaplayan islamcı elemanlar bile var.
efendim kıble neden değişti?
"yahudilerin de, "muhammed ve ashabı, biz gösterinceye kadar kıblelerinin neresi olduğunu bile bilmiyorlardı." diyerek sinsice dedikoduda bulunmaları onları rahatsız ettiğinden, bu arzuları daha da kuvvetleniyordu. bu sebeple, resûl-i ekrem efendimiz, tahvil-i kıble için vahyin gelmesini bekliyor, cebrâil'i (a.s.) gözetliyor ve kâbe'yi temenni ederek duâ ediyordu."
şimdi de çıkmışlar bunun için kan döküyorlar.
o kutsal dediğin yer ki benim için asla değildir.
eğer tarihsel bir argümanla yola çıkılıp adil davranılırsa direkt israiloğullarına aittir.
aslında putperestliğin bir versiyonudur ama kimse kabul etmez hatta hakaret davası açarlar adama.
bakın muhacih denilen müslümanlar resmen biz vatanımızı özledik o yöne dönelim öyle dua edelim demişler.
peki bu nedir?
işte bu putperestliktir.
elalemin putunu kır ama kendine gelince e ama burası ibadethane kardeşim....
şu şekilde cevaplayan islamcı elemanlar bile var.
efendim kıble neden değişti?
"yahudilerin de, "muhammed ve ashabı, biz gösterinceye kadar kıblelerinin neresi olduğunu bile bilmiyorlardı." diyerek sinsice dedikoduda bulunmaları onları rahatsız ettiğinden, bu arzuları daha da kuvvetleniyordu. bu sebeple, resûl-i ekrem efendimiz, tahvil-i kıble için vahyin gelmesini bekliyor, cebrâil'i (a.s.) gözetliyor ve kâbe'yi temenni ederek duâ ediyordu."
şimdi de çıkmışlar bunun için kan döküyorlar.
o kutsal dediğin yer ki benim için asla değildir.
eğer tarihsel bir argümanla yola çıkılıp adil davranılırsa direkt israiloğullarına aittir.
devamını gör...