1.
hadi olduğundan genç göstermek başlığıyla karıştırın da eğlenelim. ehehe. buna benzer en az iki başlık daha açmıştım. kedinle ilgili bir bilgi bırak başlığımı hatırladım da diğeri aklıma gelmedi. maksat trollük. :d
canlı yayın dedikleri şeydir. yani illaki uydudan falan gelecek de... yani az ya da çok geç ulaşır bize canlı yayınlar.
hatta mesela 90'larda ve 2000'lerin bir yerine kadar böyle küfür falan duyabilirdiniz canlı yayınlarda. bir süredir müge anlı'nınki ve benzeri programlarda reji ekibi sesi kesebilsin diye 2-3 dakika geç veriyorlar canlı yayınları, özellikle. eskiden bu cidden yoktu ama o zamanlar da teknoloji bu kadar iyi değildi ve tv'ler gene de yayınları olduğundan geç gösterirdi. telefon bağlantılarında bu ortaya çıkıyordu aslında mesela. yani ses yankısından bahsetmiyorum. o gecikmenin yaratacağı engelden kaçınmak için telefona odaklanmak gerekirdi.
bir de geçen euro 2024'teki milli maçlarımızı ben internetten izliyordum. hemen karşımızda anneleri ingiliz olan hollandalı bir aile var. bizim hollanda ile olan maçımızda onlar gollerden bendeki yayında gol olmadan 1-2 dakika önce sevindikçe gol yediğimizi ve elendiğimizi anlamıştım. işte muasır medeniyetlerin yayınları da öyle demek ki. ahıahı. ingiltere'nin maçlarında da gol attıklarını sevinçle bağırıp alkışlamalarından öğreniyordum. tatsız bir şey işte.
cihazlarımızın canlı yayınları olduğundan geç göstermesi iyi bir şey değil arkadaşlar, diyorum ve noktalıyorum. *
canlı yayın dedikleri şeydir. yani illaki uydudan falan gelecek de... yani az ya da çok geç ulaşır bize canlı yayınlar.
hatta mesela 90'larda ve 2000'lerin bir yerine kadar böyle küfür falan duyabilirdiniz canlı yayınlarda. bir süredir müge anlı'nınki ve benzeri programlarda reji ekibi sesi kesebilsin diye 2-3 dakika geç veriyorlar canlı yayınları, özellikle. eskiden bu cidden yoktu ama o zamanlar da teknoloji bu kadar iyi değildi ve tv'ler gene de yayınları olduğundan geç gösterirdi. telefon bağlantılarında bu ortaya çıkıyordu aslında mesela. yani ses yankısından bahsetmiyorum. o gecikmenin yaratacağı engelden kaçınmak için telefona odaklanmak gerekirdi.
bir de geçen euro 2024'teki milli maçlarımızı ben internetten izliyordum. hemen karşımızda anneleri ingiliz olan hollandalı bir aile var. bizim hollanda ile olan maçımızda onlar gollerden bendeki yayında gol olmadan 1-2 dakika önce sevindikçe gol yediğimizi ve elendiğimizi anlamıştım. işte muasır medeniyetlerin yayınları da öyle demek ki. ahıahı. ingiltere'nin maçlarında da gol attıklarını sevinçle bağırıp alkışlamalarından öğreniyordum. tatsız bir şey işte.
cihazlarımızın canlı yayınları olduğundan geç göstermesi iyi bir şey değil arkadaşlar, diyorum ve noktalıyorum. *
devamını gör...
2.
ya hocam yaaaa sen şaka yapmasan mı acaba?
hayır yaaa yap lütfen, gerçekten inanılmaz bir insansın.
ben yapsam bu şakaları var yaaaaaa beni bızdıkheyin götüne sokarlardı ama sen yapınca kimse bi şey demiyor farqındasın yoksa yok????
işte sen böyle bir adamsın hocam.
hayır yaaa yap lütfen, gerçekten inanılmaz bir insansın.
ben yapsam bu şakaları var yaaaaaa beni bızdıkheyin götüne sokarlardı ama sen yapınca kimse bi şey demiyor farqındasın yoksa yok????
işte sen böyle bir adamsın hocam.
devamını gör...
3.
telefonunuzun selfi kamerasına bakarken gözlerinizi hızlıca hareket ettirilerek yapılan şey
beni de ortak etti şakasına muhteşem bir trol gerçekten ehsjsjsjjs
beni de ortak etti şakasına muhteşem bir trol gerçekten ehsjsjsjjs
devamını gör...
4.
yaaaaaaaani herşeyi zamanında göstermek lazım, geç gösterince aslında merak uyandırmıyor, heves kaçırıyor.
devamını gör...
5.
ilk tanımda bahsettiğim şeyin benzeri gene oldu ya.
dışarıda bir aygır "gooool" diye bağırdıktan 3 dakika falan sonra golü görebildim, an itibarıyla devre arası olan fenerbahçe'nin avrupa maçında.
tabii'nin internet platformundan izliyorum. bayağı 3 dakika falan geç geliyor yayın ya...
tat kaçırıyor bu gibi şeyler...
dışarıda bir aygır "gooool" diye bağırdıktan 3 dakika falan sonra golü görebildim, an itibarıyla devre arası olan fenerbahçe'nin avrupa maçında.
tabii'nin internet platformundan izliyorum. bayağı 3 dakika falan geç geliyor yayın ya...
tat kaçırıyor bu gibi şeyler...
devamını gör...
6.
abi sana bi xanax yazıyorum sabah akşam. aksatma.
devamını gör...