1.
az önce açtığım tek benzeri öteki teki gibi, en akılda kalıcı reklam sloganlarından bir diğeridir. selpak'a aittir. bu reklamda tam bu ifade kullanılmıyor. geçenlerde bir gün youtube'u taramıştım ve tam olarak "onlar halka değil, fil" denen bir reklamını bulamamıştım ama ekşi'de de böyle açılmış, selpak da sloganından alttaki videoda böyle bahsetmiş, benim aklımda da böyle kalmış. herhalde orijinal reklamında öyleydi ve sonraki reklamlarda varyasyonladılar.
devamını gör...
2.
bu reklamı çocukluğumdan hatırlıyorum galiba izleyince yabancı gelmedi, çocukluğumda enteresan şekilde çok reklam izlerdim büyük bir çoğunluğunu hâlâ hatırlıyorum. *
buradaki sloganda da filden yola çıkarak emiş gücünün önemine vurgu yapılmış ve iyi temizlediğine & dayanıklılığına vurgu yapılmış. önceden sanki böyle akılda kalıcı sloganlar ve hoş reklam filmleriyle daha güzel marka kimliği yaratıyorlardı ama artık böyle yalın işler göremiyoruz, trendler ve yapım tarzları değiştikçe daha çok reklama maruz kalıyoruz ama nitelik yok gibi sadece kirlilik var.
buradaki sloganda da filden yola çıkarak emiş gücünün önemine vurgu yapılmış ve iyi temizlediğine & dayanıklılığına vurgu yapılmış. önceden sanki böyle akılda kalıcı sloganlar ve hoş reklam filmleriyle daha güzel marka kimliği yaratıyorlardı ama artık böyle yalın işler göremiyoruz, trendler ve yapım tarzları değiştikçe daha çok reklama maruz kalıyoruz ama nitelik yok gibi sadece kirlilik var.
devamını gör...
3.
selpak reklamı. cif gibi oldu o da sana yağ gibi oldu insanlar peçeteye mendile selpak der oldu nasıl başarılı di mi.
hafifim hafifsin hafif yudum reklamı bak bunu da ben unutmadım.
on yüz bin milyon mu ne baloncuk bir asitli içecek reklamı idi. tut şunun ucunu döşeyelim abi diyenleri de unutmamışım. yazarken şu an aklimda olan birçok şeyi de unuttum susmuyorum ki hiç ara vereyim kendi kendime unutturdum. (reklam mı aldık napiyoz ona göre daha da övem hzhaj)
hafifim hafifsin hafif yudum reklamı bak bunu da ben unutmadım.
on yüz bin milyon mu ne baloncuk bir asitli içecek reklamı idi. tut şunun ucunu döşeyelim abi diyenleri de unutmamışım. yazarken şu an aklimda olan birçok şeyi de unuttum susmuyorum ki hiç ara vereyim kendi kendime unutturdum. (reklam mı aldık napiyoz ona göre daha da övem hzhaj)
devamını gör...
"onlar halka değil fil" ile benzer başlıklar
fil
19