yazar: erim şişman
yayım yılı: 2020
post-apokaliptik bir gelecekte geçen ottomania, zehirli sular ve yıkık binalarla dolu bir dünyada, hür yaşama hayali kuran ve organları için depolanmış çocukların başlattığı, anadolu kültürü ile fütüristik teknolojiyi harmanlayan, ottopunk türünde bir başkaldırı hikâyesidir.
yayım yılı: 2020
post-apokaliptik bir gelecekte geçen ottomania, zehirli sular ve yıkık binalarla dolu bir dünyada, hür yaşama hayali kuran ve organları için depolanmış çocukların başlattığı, anadolu kültürü ile fütüristik teknolojiyi harmanlayan, ottopunk türünde bir başkaldırı hikâyesidir.
öne çıkanlar | diğer yorumlar
başlık "insan olun biraz" tarafından 23.05.2025 10:13 tarihinde açılmıştır.
1.
bir erim şişman kitabıdır.
artık yavaş yavaş türkiye edebiyat dünyasında da bilimkurgu edebiyatı ve fantastik edebiyattan bahsetmeye başlayabiliriz bence. bu konuda güzel kitaplar çıkmaya başladı. erim şişman tarafından yazılan ottomania kitabı da iyi kitaplardan biri. türk olarak ottopunk olarak tanıtılan kitabın türünün ilk örneği olduğu söyleniyor.
benim bu konuda düşüncem ise bunun ciddi bir gereklilik olduğu. ottopunk tarzı kitaplara ihtiyacımız var. kendi tarihimize bakıp burdan bir distopya, bilimkurgu ya da fantastik bir öykü çıkarabilmeliyiz. hatta korku edebiyatı için de o eski dönemler bulunmaz birer kaynaktır.
kapkaranlık bir dönemde, aslında tanıdığımız bir coğrafyada zulüm hüküm sürerken bir grup çocuk hapsedildikleri zindandan kaçarlar. bu çocuk grubu kendilerine yeni bir hayat kurmak için büyük bir riske girer.
bu esnada peşlerine düşen kuddurlar ve wendigolarla baş etmek için uğraşırken hayatta kalmak için çok şey feda etmeleri gerekecektir.
tarz olarak çok beğendiğim bir kitap oldu. türk edebiyatı böyle eserlere kesinlikle ihtiyaç var. kitabı okurken büyük bir keyif aldım.
artık yavaş yavaş türkiye edebiyat dünyasında da bilimkurgu edebiyatı ve fantastik edebiyattan bahsetmeye başlayabiliriz bence. bu konuda güzel kitaplar çıkmaya başladı. erim şişman tarafından yazılan ottomania kitabı da iyi kitaplardan biri. türk olarak ottopunk olarak tanıtılan kitabın türünün ilk örneği olduğu söyleniyor.
benim bu konuda düşüncem ise bunun ciddi bir gereklilik olduğu. ottopunk tarzı kitaplara ihtiyacımız var. kendi tarihimize bakıp burdan bir distopya, bilimkurgu ya da fantastik bir öykü çıkarabilmeliyiz. hatta korku edebiyatı için de o eski dönemler bulunmaz birer kaynaktır.
kapkaranlık bir dönemde, aslında tanıdığımız bir coğrafyada zulüm hüküm sürerken bir grup çocuk hapsedildikleri zindandan kaçarlar. bu çocuk grubu kendilerine yeni bir hayat kurmak için büyük bir riske girer.
bu esnada peşlerine düşen kuddurlar ve wendigolarla baş etmek için uğraşırken hayatta kalmak için çok şey feda etmeleri gerekecektir.
tarz olarak çok beğendiğim bir kitap oldu. türk edebiyatı böyle eserlere kesinlikle ihtiyaç var. kitabı okurken büyük bir keyif aldım.
devamını gör...
