semt takımları yasaklansın sadece kent takımı olsun
başlık "sonkullanmatarihçisi" tarafından 17.05.2026 23:13 tarihinde açılmıştır.
1.
bir şehrin bir takımı olsun ama her şehrin mutlaka en üst lig takımı olsun.
semt takımları halı sahada oynasın.
benim fikirlerim önemsenmesin. evt
hem üniversitelerde sadece kent üniversitesi olabilir. bence yani kehkeh helehele bababa
semt takımları halı sahada oynasın.
benim fikirlerim önemsenmesin. evt
hem üniversitelerde sadece kent üniversitesi olabilir. bence yani kehkeh helehele bababa
devamını gör...
2.
ben de semt takımları sevmem de kent takımları da kendine çeki düzen verip üst liglerde mücadele etsin rekabetçi bursa, es-es bekliyoruz
devamını gör...