sen benden ayrılınca ben senden neden ayrılmış oluyorum
başlık "trevor philips" tarafından 03.03.2024 00:48 tarihinde açılmıştır.
1.
insanı paradokslara sürükleyen durum. tamam sen benden ayrıldın okey ama sen ayrılınca ben niye ayrılmış oluyorum? benim seninle ideolojik bile bir sorunum yok ki, çok saçma.
devamını gör...