1.
seneler önce aylarca taktığım bir albüm olan, abodean skye imzalı echoes of an astral empire'dan pek güzel bir parçadır. albüm/şarkı çıkalı 10 seneyi geçmiş. ben de en son dinleyeli kim bilir kaç yıl oldu ama gece gece bir anda aklıma düştü ve şu anda açtım, keyifle dinlemekteyim. şarkıdan bahsediyorum ama bir ara oturup albümü de baştan sonra dinlerim galiba onca seneden sonra.
devamını gör...