sözlükteki tatliş kadın oranının yüzde 100 lere ulaşması
başlık "kaptan magara adami" tarafından 04.06.2025 18:21 tarihinde açılmıştır.
1.
sözlük yönetiminin buna biran önce dur demesi gereken vahim olay. sözlükte hangi kadına dm den yürüsem ne var be gerizekalı ben çok tatlişim tarzında cümleler kuruyorlar. e ozaman biz nasıl evlenecük? ha sorarım size nasıl evlenecük?
o yüzden yönetimin sözlüğe biraz tatliş olmayan kadın yazar alması gerekiyor diye düşünmekteyim.
sevgilerimle kaptan magara adami
o yüzden yönetimin sözlüğe biraz tatliş olmayan kadın yazar alması gerekiyor diye düşünmekteyim.
sevgilerimle kaptan magara adami
devamını gör...
2.
bir an önce tanışıp kaynaşmam gerekiyor tatlış hemcinslerimle...
çözmemiz gereken konular var da ehehehe
çözmemiz gereken konular var da ehehehe
devamını gör...
3.
ben bu oranın içine dahil edilmedim mi?
oran %100 lere ulaşmışsa ' lann ben neredeyim?' beni saymadılar yine.
yok öyle tatlış matlış baklava mıyım ben??
oran %100 lere ulaşmışsa ' lann ben neredeyim?' beni saymadılar yine.
yok öyle tatlış matlış baklava mıyım ben??
devamını gör...
4.
sözlükteki birçok hanımefendinin spotify play listlerinde ben bir kek miyim şarkısı çalıyormuş an itibari ile. bazıları youtube’tan açmaya kalkmış tepki almışlar tatlış kadınlar youtube mu kullanır dayı mısun sen güzelim diye…
devamını gör...
5.
işi acele arkadaşın bi el atıverin...
devamını gör...
6.
beni neden yok saydınız ben de varım burda tatlılık oranını yüzden doksandokuza düşürün lütfen
devamını gör...
7.
devamını gör...
8.
tatliş
devamını gör...
9.
yani sözlük yazarlarının fotoğrafları başlığını bilmesek yeriz.
oranı tüik veriyor herhalde…
oranı tüik veriyor herhalde…
devamını gör...
10.
benim tek başıma oranı yüzde 95lere düşürmem lazımdı. yanlışlık olmasın?
devamını gör...