spor yaparken gelen sevişme isteği
başlık "dinsiz kitapsiz kafir" tarafından 28.10.2025 18:04 tarihinde açılmıştır.
1.
nabız yükselmesinden, testosteron salımından ve etraftaki yarı çıplak sporcu bayanların etkisinden dolayı erkek vücudunun verdiği tepki... normaldir.
devamını gör...
2.
kaldırdığım sadece ağırlık değil
sporda sensiz kaldım nazlı yar di gel gayrı.
yükselen sadece nabız değil
saunada peştemalsız kaldım, nerdesin di gel gayrı.
salınım yapan sadece testo değil
toştaşlar pörsüdü, nerdesin nazlı yar di gel gayrı.
bu yaşadığım normal değil, resmen asıldım kaldım
banyoda sabunsuz kaldım, ey nazlı yar di gel gayrı.
yarı çıplak sporcu bayanlar aklımı kurcalar
kurcalanan sadece aklım değil, di gel gayrı.
sporda sensiz kaldım nazlı yar di gel gayrı.
yükselen sadece nabız değil
saunada peştemalsız kaldım, nerdesin di gel gayrı.
salınım yapan sadece testo değil
toştaşlar pörsüdü, nerdesin nazlı yar di gel gayrı.
bu yaşadığım normal değil, resmen asıldım kaldım
banyoda sabunsuz kaldım, ey nazlı yar di gel gayrı.
yarı çıplak sporcu bayanlar aklımı kurcalar
kurcalanan sadece aklım değil, di gel gayrı.
devamını gör...
3.
adrenalin yapar öyle ama bence siz yine de spor yapmaya gelmiş insanların götüne bakmayın.
ayıp çünkü*
ayıp çünkü*
devamını gör...
4.
'yarı çıplak sporcu bayan' cümlesini görünce kusasım geldi bi.
buradaki insan çeşitliliğine alışamıyorum.
bir de açık açık sapığım dememiş, kendi içinde normalleştirmiş abimiz
wtf?
buradaki insan çeşitliliğine alışamıyorum.
bir de açık açık sapığım dememiş, kendi içinde normalleştirmiş abimiz
wtf?
devamını gör...
5.
sevişirken spor yapma isteği gelmesinden iyidir her şekilde.
devamını gör...
6.
spor burada araç sanırım. evet.
devamını gör...
7.
psikiyatri klinikleri var. birine başvurun. bunlarında bir çaresi var yeter ki tedavi olmak isteyin. herkes iyileşsin, amin..
devamını gör...
8.
kendi adıma o testosteronu harcamayıp daha yüksek ağırlığa girmeyi tercih ederim ama gene de siz bilirsiniz.
onca senedir antrenman yaparım tükenişe gitmeden de bırakmak bence bu duruma gelen arkadaşların ya antrenman programları hafif yada ağır olsa bile kaytarıyorlar tükenişe gitmeden biten antrenman mı olur lan?
sırf konsantrasyonum bozulmasın diye kafama havlu geçirdiğimi bilirim sağı solu görmeyeyim de setim aksamasın diye.
onca senedir antrenman yaparım tükenişe gitmeden de bırakmak bence bu duruma gelen arkadaşların ya antrenman programları hafif yada ağır olsa bile kaytarıyorlar tükenişe gitmeden biten antrenman mı olur lan?
sırf konsantrasyonum bozulmasın diye kafama havlu geçirdiğimi bilirim sağı solu görmeyeyim de setim aksamasın diye.
devamını gör...
9.
sağlam spor yapıyorsanız gelmeyen istektir.
amacınız sadece spor yapmak ise gözünüz dumbell-barbell dışında bir şey görmez.
spor çıkışı geliyorsa geliyordur orası ayrı.
amacınız sadece spor yapmak ise gözünüz dumbell-barbell dışında bir şey görmez.
spor çıkışı geliyorsa geliyordur orası ayrı.
devamını gör...
10.
düşünsenize; dümdüz spor yapmaya geldiğiniz bir ortamda, adamın biri sadece sizinle aynı ortamda olduğu için size halleniyor. bundan sonra spor yaparken tüm bacılarım yağmurluk falan giysin. sapığın nereden çıkacağı hiç belli olmuyor.
devamını gör...
11.
dambıla mı halleniyosunuz yani nedir?
devamını gör...
12.
devamını gör...
13.
sporla üremenin bir evresidir.
devamını gör...