1.
tamir için gelen kişi nasıl basitçe yapıldığını size öğretmez.
ınternette bu konularda videolar var.
ınternette bu konularda videolar var.
devamını gör...
2.
altta vanası var. vanayı açacaksın su basacaksın ancak yavaş olmak lazım fazla hızlı davranmayın. manometreden basıncı takip edeceksin. 1.5 bar'ı geçmemeli. 1.5 bar değerini gördüğünde vanayı kapatacaksın. bu kadar basit bir işlem.
devamını gör...
3.
ilk kez uzaylı gören köylü söylemiyle de kombi suyu sorunu tartışmayalım artık. (kombi suyu kapalı devre döngüdeki sudur, tesisatta kaçak, sızıntı yoksa veya kombi çok eski sistem değilse su eksiltmemesi gerekir, bir şekilde eksilme halinde de, yeterli miktar göstergeye yansıyacak kadar su, kombi altındaki vana bir süreliğine açılıp kapatılarak tamamlanır. bu servis gerektiren bir arıza değildir. sürekli su kaybı yaşanıyorsa gerçek neden için servis çağrılmalıdır.)
devamını gör...
4.
kombiye su basamayanlar çocuk yapıyor aga
tehlikenin farkında mısınız...
tehlikenin farkında mısınız...
devamını gör...
"suyu biten kombi" ile benzer başlıklar
kombi
13