1.
new york metrosunda jazz temelli ve adına brass house dedikleri müziği icra eden amerikalı müzik grubu. grubun kurucuları bariton saksafon kullanan leo pellegrino ve perküsyoncu david parks. bu ikiliyle birlikte trompetçi matt muirhead yol alıyor. gruba bazen başka sanatçılar da girip çıkıyor. 2 stüdyo albümleri ve 6 ep'leri mevcut. severek dinliyoruz.
devamını gör...