1.
eskiden nefret ettiğim, insanlar nasıl kullanıyor dediğim ama şimdi kısa yolları olan bir tanesini kullanmaya başladıktan sonra seni allah bize şükredelim diye göndermiş nidaları attığım laptop fasilitesi. bu başlığın da yaklaşık 3.5 yaşında olan sözlükte açılmamış olmasına şaşırdığımı belirtmek isterim. neyse, efenim şarkı mı değiştireceğim şak tek hareket; alt tab ya da shift tab mı yapacağım şaak tek hareket, bazen sekmeler arasında falan da dolaşıyor da onun daha ilmini çözemedim. demem o ki teknoloji iyi şey, teknoloji çok güzel şey.
devamını gör...
2.
laptop yazılımını yükselttirdiğimden beri ara ara kendini intihar eden kısım.
klavyeyle mouse ayarlarına girip sürücü güncellemeyi kendi başıma bana halledebildiğimi gösterdiğin için teşekkürler.
sen yoksan her şey eksik.
sen yoksan her şey yarım.
klavyeyle mouse ayarlarına girip sürücü güncellemeyi kendi başıma bana halledebildiğimi gösterdiğin için teşekkürler.
sen yoksan her şey eksik.
sen yoksan her şey yarım.
devamını gör...