türklüğü de müslümanlığı da sevmek
başlık "gerektiğinde muhalif" tarafından 15.05.2026 23:58 tarihinde açılmıştır.
1.
türklerin islamiyet öncesi kültürlerini, yaşayışlarını, bazı inançlarını islamiyete yakın buluyorum. belki bundan müslüman olmaları zor olmadı.
ben seviyorum ikisini de.
ben seviyorum ikisini de.
devamını gör...
2.
benim için ve bu ülkedeki milyonlar için köklerini sevmektir. köksüz insan olmaz. inanın, ya da inanmayın köklerinize sahip çıkın. çünkü sizi siz yapan bu gibi değerlerdir.
devamını gör...
3.
ne şiş yansın ne kebap
devamını gör...
4.
diğer insanları aşağılamamak şartıyla.
çünkü iki şey bizi bitirdi.
1. müslüman olduğu için üstün olduğuna inanmak.
2. türk olduğu için üstün olduğuna inanmak.
insanlığın gereğini yapmayıp, ideğolojilerle ve dinlerle üstün olduğunu zannetmek toplumları çürütür. elinde, dilinde, belinde güven yok; ama müslüman'ım, türk'üm üstünüm deyip şişiniyorsun! hayatında; torpil, rüşvet, hile, yalan, zina, kumar, hasetlik, akıl örten madde, iftira, sömürü, emek hakkı hırsızlığı, ihanet ... ne ararsan var.
çünkü iki şey bizi bitirdi.
1. müslüman olduğu için üstün olduğuna inanmak.
2. türk olduğu için üstün olduğuna inanmak.
insanlığın gereğini yapmayıp, ideğolojilerle ve dinlerle üstün olduğunu zannetmek toplumları çürütür. elinde, dilinde, belinde güven yok; ama müslüman'ım, türk'üm üstünüm deyip şişiniyorsun! hayatında; torpil, rüşvet, hile, yalan, zina, kumar, hasetlik, akıl örten madde, iftira, sömürü, emek hakkı hırsızlığı, ihanet ... ne ararsan var.
devamını gör...
5.
türküm, müslümanım.
türkün örfünde, müslümanın ahlakında ''insanları aşağılamaya, torpil, rüşvet, hile, yalan, zina, kumar, hasetlik, akıl örten madde, iftira, sömürü, emek hakkı hırsızlığı, ihanete'' yer yok.
türkün örfünde, müslümanın ahlakında ''insanları aşağılamaya, torpil, rüşvet, hile, yalan, zina, kumar, hasetlik, akıl örten madde, iftira, sömürü, emek hakkı hırsızlığı, ihanete'' yer yok.
devamını gör...
6.
türküm.
doğruyum.
çalışkanım.
müslüman değilim.
doğruyum.
çalışkanım.
müslüman değilim.
devamını gör...
7.
türklere ve müslümanlara rağmen en sevilmesi gerekendir.
devamını gör...
8.
devamını gör...
9.
tengri bizi islam'la kutsadı
devamını gör...
10.
ikisi de kötü kimliklerdir. türk kimliği zorunlu olarak orta asya'dan geldiğimize inanmamızı ister, islam kimliği ise tükiyenin %99 müslüman yalanına inanmamızı ister. bir de bu ikisinin birleşimi vardır ki içlerinden en kötüsüdür.
devamını gör...
11.
devamını gör...
12.
müslümanlığı sevemedim bir türlü. insan için faide gösteren bir inanç sisteminden ziyade, onları yönetmeyi kolaylaştıran bir din. insana gerçek mutluluğu değil, ekmek kırıntısı denilebilecek bir umudu satarak insanın ruhunu sömürüyor.
müslüman birine, saygı duyarım. lakin gene de müslüman olmasını tavsiye etmem. herkesin kendi tercihi.
müslüman birine, saygı duyarım. lakin gene de müslüman olmasını tavsiye etmem. herkesin kendi tercihi.
devamını gör...