1.
bu an acaba ölecekmiyim bayılacakmıyım ne olacak ya uçak düşerse gibi düşünceleri akla getirir
devamını gör...
2.
sinir bozucuydu. uçağa zorunlu olmadıkça binmeyi tercih etmem. havaalanı sevmem, uçaktan keyif almam. diyelim ki uçuşum var genelde biriyle olsun isterim. korku falanda değil hissettiğim ama kasvetli geliyor ortamı.
ilk binişimde gece olduğu için korkunç uykum vardı. ne uyuyabildim, ne dışarı bakabildim öyle boşlukta sıkışıp kalmış gibi hissettim. gözünü sevdiğim otobüs öyle mi? şekilden şekile girersin uyurken, yola baka baka gidersin. tek sorun uzun yollar tabii ona da ne diz ne ayak dayanır işte böyle durumda ve ani gitmelerde o sinir bozucu taşıta binmek zorunda kalıyorsun.
ilk binişimde gece olduğu için korkunç uykum vardı. ne uyuyabildim, ne dışarı bakabildim öyle boşlukta sıkışıp kalmış gibi hissettim. gözünü sevdiğim otobüs öyle mi? şekilden şekile girersin uyurken, yola baka baka gidersin. tek sorun uzun yollar tabii ona da ne diz ne ayak dayanır işte böyle durumda ve ani gitmelerde o sinir bozucu taşıta binmek zorunda kalıyorsun.
devamını gör...