1.
bı arkadaşım benim evdeydi. sonra gitti. gittikten 1-2 saat sonra aradı, "telefonumu bulamıyorum, sende mi unuttum acaba" dedi. telefonunu burada unutsaydin, beni nasıl arayabilirsin dedim.
devamını gör...
2.
makineleri çalıştırmayı unutma vs bunlar bende çok sıradanlaştı artık.
ben işe gitmek için evden çıkıp yanlışlıkla kahvaltıya gitmiştim, müdürüm "gelmeyecek misin?" diye aradı sonra ben durumu izah ettim ve hiç yadırgamamıştı.
ben işe gitmek için evden çıkıp yanlışlıkla kahvaltıya gitmiştim, müdürüm "gelmeyecek misin?" diye aradı sonra ben durumu izah ettim ve hiç yadırgamamıştı.
devamını gör...