yazar iken çaylak olmak
başlık "türkiye büyükşehir belediyesi" tarafından 16.11.2025 21:11 tarihinde açılmıştır.
1.
hiçbir sözlük yazarının asla ama asla istemeyeceği cezadır. çünkü yazarlıktan çaylaklığa düşüldüğünde geri dönmek neredeyse imkansız. nice babayiğitler yazar iken çaylak olduğu için sözlüğü bıraktı.
1 yıl cezalı olmayı çaylak olmaya tercih ederim.
1 yıl cezalı olmayı çaylak olmaya tercih ederim.
devamını gör...
2.
yazar iken çaylak olmak
kim bilir ne çatlaklık yapmanın cezasıdır.
yazar iken çaylak olmak
sözlükte yazmanın cefasıdır.
kendi halinde olun ki
yazar iken yazar
ve bu satırların ardından esen kalın.
dipnot: bir de giyinin kalın, malum havalar soğuk.
kim bilir ne çatlaklık yapmanın cezasıdır.
yazar iken çaylak olmak
sözlükte yazmanın cefasıdır.
kendi halinde olun ki
yazar iken yazar
ve bu satırların ardından esen kalın.
dipnot: bir de giyinin kalın, malum havalar soğuk.
devamını gör...
3.
öyle de olabiliyo mu yav denilesi bir durumdur. ama hani bazen kimilerini okuyunca da... "demek ki bu yüzden ihtiyaç duyulmuş anlaşıldııı.." şeklinde bir aydınlanma yaşıyor insan..
devamını gör...
4.
devamını gör...