yazarların favori oyun baş kötüsü
başlık "sojourant" tarafından 11.05.2026 23:28 tarihinde açılmıştır.
1.
benimki net jon irenicus ya: efsane bir crpg oyunu olan baldur's gate ii'nin baş kötüsü. yani throne of bhaal expansion'ı gelince kadın bir baş kötümüz oluyordu (bkz: amelyssan)... o da çok sağlam bir villain'dır, daha doğrusu villainess...
irenicus ile tanıştığımız ilgili oyun 2000 çıkışlı olsa da ben bunu birkaç sene sonra oynayabilmiştim ilk kez. yani üniversitedeki ilk zamanlarımda çıkmıştı oyun ve ben o aralar paso gezmekle, barlarda içmekle falan meşgul olduğumdan pek oyun oynamıyordum zaten. joy game center ve fantasyland başta olmak üzere çeşitli atari salonlarında da takılırdım da bu da gezmelerimin bir parçası sayılabilir.
neyse... bu oyunla 2003 gibi falan tanışmışımdır tahminen ve cidden akılalmaz seviyelerde sevmiştim oyunu. baş kötüsü irenicus'un karizmasına da hasta olmuştum. artık rahmetli olan david warner'ın ses aktörlüğü de muazzamdır; yani bu karaktere sesini veren kişi bu efsane aktördü(r).
irenicus'un, misal bir raistlin majere gibi böyle ahlaki ikilemlere düşmesi falan da söz konusu değildir oyunda. kendisi ultra-bencil ve gayet kötü bir karakterdir. yani bir elf iken, yani joneleth iken farklıymış tabii fakat sonra daha fazla kudret için yapmadığı kötülük kalmıyor.
işte jon irenicus!
irenicus ile tanıştığımız ilgili oyun 2000 çıkışlı olsa da ben bunu birkaç sene sonra oynayabilmiştim ilk kez. yani üniversitedeki ilk zamanlarımda çıkmıştı oyun ve ben o aralar paso gezmekle, barlarda içmekle falan meşgul olduğumdan pek oyun oynamıyordum zaten. joy game center ve fantasyland başta olmak üzere çeşitli atari salonlarında da takılırdım da bu da gezmelerimin bir parçası sayılabilir.
neyse... bu oyunla 2003 gibi falan tanışmışımdır tahminen ve cidden akılalmaz seviyelerde sevmiştim oyunu. baş kötüsü irenicus'un karizmasına da hasta olmuştum. artık rahmetli olan david warner'ın ses aktörlüğü de muazzamdır; yani bu karaktere sesini veren kişi bu efsane aktördü(r).
irenicus'un, misal bir raistlin majere gibi böyle ahlaki ikilemlere düşmesi falan da söz konusu değildir oyunda. kendisi ultra-bencil ve gayet kötü bir karakterdir. yani bir elf iken, yani joneleth iken farklıymış tabii fakat sonra daha fazla kudret için yapmadığı kötülük kalmıyor.
işte jon irenicus!
devamını gör...
2.
cadı sila.
devamını gör...
3.
4.
baldur’s gate oyunlarını bir kenara bırakırsak, god of war’dan odin. schiff abim gerçek bir oyuncu..
devamını gör...

