1.
devamını gör...
2.
animasyonu napıyoruz, düşmana maille mi gönderiyoruz? ben de bol "crush" "boom" "bomb" efekti içeren manga çizeyim, onu da yanına ataçlarız.
sazan.avi
iyi ki akp şu maketleri animasyonları yapıyor yahu. yoksa bu oyuncakları şakşaklayan aramızdaki aktrolleri nerden anlayacaktık.
sazan.avi
iyi ki akp şu maketleri animasyonları yapıyor yahu. yoksa bu oyuncakları şakşaklayan aramızdaki aktrolleri nerden anlayacaktık.
devamını gör...
3.
devamını gör...
4.
ormanin icinden yapilan ateslemeyle bu zihniyetin agac ve tabiat dusmanligi bir kez daha tasdik edilmistir.
suphesiz ki yapay zeka, gafil avam'i daha derin uykulara yatiracaktir.
suphesiz ki yapay zeka, gafil avam'i daha derin uykulara yatiracaktir.
devamını gör...