#3615370
o kadar hızlı geçmiş kii korkunç hissettiriyor. hayatımdan bir sürü insan çıktı yenileri girdi, eve çıktım , stajyer oldum ve daha nicesii . iyisiyle kötüsüyle ve bolca şükredecek güzellikleriyle dolu dolu bir yıl bıraktım ardımda. ve şimdi yeni yaşımın ilk gününü kd sözlüsündan iyi bir not alarak taçlandırmak istiyorum.
*
umarım yenisi çok çok çok daha iyi hissettirir .
devamını gör...