1.
We are what we pretend to be, so we must be careful about what we pretend to be.
son tanımları | başucu eserleri
3.
bachata yapabilen kadın yazarlar
bununla ilgilendiğim oldu. az biraz yapabilirim. harikalar yaratamam. dans ederken seksileşemeyecek kadar utangacım.
devamını gör...
4.
reddeden kızı tehdit etmek
bu yaşandı.
ben sakin karşıladım. bi çıtır toksikleştiğimi inkâr edemem. olgunluk yıllarıma denk gelen * bir beyefendi olması büyük şans. 20'li yaşlarım olsa karşılıklı olarak yaprakları yemiştik. ama büyüdük artık.
ex eniştenize anlattım, "sen onu niye saldın ki ya, selam melam yaz dursun bi köşede, belki denk getiririz" dedi dowjkf. doğru diyor. yani teşkilatlı bir şekilde birilerini birlikte denk getirdiğimiz olmadı ama bi ara kepaze ederiz diye sinsice irtibatı sürdürdüğümüz oldu. iyi insanlar değiliz herhalde. bi de şey dedi wodjje: gerçi sen eskiden böyle şeyleri çözerdin. bak birbirimizi salınca antrenmansız kaldık. canım benim, o kadar haklı ki. bir insan ne kadar haklı olabilirse o kadar haklı. valla kurtların kolpadan dalaşması gibi biz de birbirimize psikolojik saldırılarda bulunuyorduk, iyi oluyordu. antrenmandır gerçekten. şimdi herkes büyüdü sakinledik, selam verdiğimiz tepemize sıçıyor. fazla iyi niyetli oldum.
benim hayatla süper bi ilişkim var. hayat bana istediğim şeyleri ben istediğimi unuttuğumda bile bi noktada altın tepside sunar. bu arkadaş toksisiteden çok etkilenebilecek biri. kin ve nefret dolu olduğum biri de değil. benim kadar leş biri de değil muhtemelen. rezillik çıkarmada dengim değilsin diyerek saldım cidden. ama listemde var 1-2 kişi. onlarla yaşamın bi evresinde kesinlikle bi takım rezillikler yaşanır diye düşünüyorum. insan içinde olsun ve %300 haklı bulunacağım bir şekilde olsun diye bekliyorum koşulların olgunlaşmasını.
çok kindar biriyim. sözlükteki gibi değilim, gerçekte radarıma girmek çok zordur. burada sıkıldıkça birine sarıyorum, yaşamımda bu kadar bulaşmam insanlara.
kendimce koşullarım var, bazı insanlara kredim yüksek. o insanlar radarıma girince olanlar oluyor zaten. her insan öldürür sevdiğini *. 15 sene falan kinimi diri tutabilirim. böyle biriyim.
tehditçi arkadaşa geçmiş olsun diyoruz. çok iyi kurtardık durumu karşılıklı olarak.
ben sakin karşıladım. bi çıtır toksikleştiğimi inkâr edemem. olgunluk yıllarıma denk gelen * bir beyefendi olması büyük şans. 20'li yaşlarım olsa karşılıklı olarak yaprakları yemiştik. ama büyüdük artık.
ex eniştenize anlattım, "sen onu niye saldın ki ya, selam melam yaz dursun bi köşede, belki denk getiririz" dedi dowjkf. doğru diyor. yani teşkilatlı bir şekilde birilerini birlikte denk getirdiğimiz olmadı ama bi ara kepaze ederiz diye sinsice irtibatı sürdürdüğümüz oldu. iyi insanlar değiliz herhalde. bi de şey dedi wodjje: gerçi sen eskiden böyle şeyleri çözerdin. bak birbirimizi salınca antrenmansız kaldık. canım benim, o kadar haklı ki. bir insan ne kadar haklı olabilirse o kadar haklı. valla kurtların kolpadan dalaşması gibi biz de birbirimize psikolojik saldırılarda bulunuyorduk, iyi oluyordu. antrenmandır gerçekten. şimdi herkes büyüdü sakinledik, selam verdiğimiz tepemize sıçıyor. fazla iyi niyetli oldum.
benim hayatla süper bi ilişkim var. hayat bana istediğim şeyleri ben istediğimi unuttuğumda bile bi noktada altın tepside sunar. bu arkadaş toksisiteden çok etkilenebilecek biri. kin ve nefret dolu olduğum biri de değil. benim kadar leş biri de değil muhtemelen. rezillik çıkarmada dengim değilsin diyerek saldım cidden. ama listemde var 1-2 kişi. onlarla yaşamın bi evresinde kesinlikle bi takım rezillikler yaşanır diye düşünüyorum. insan içinde olsun ve %300 haklı bulunacağım bir şekilde olsun diye bekliyorum koşulların olgunlaşmasını.
çok kindar biriyim. sözlükteki gibi değilim, gerçekte radarıma girmek çok zordur. burada sıkıldıkça birine sarıyorum, yaşamımda bu kadar bulaşmam insanlara.
kendimce koşullarım var, bazı insanlara kredim yüksek. o insanlar radarıma girince olanlar oluyor zaten. her insan öldürür sevdiğini *. 15 sene falan kinimi diri tutabilirim. böyle biriyim.
tehditçi arkadaşa geçmiş olsun diyoruz. çok iyi kurtardık durumu karşılıklı olarak.
devamını gör...
5.
29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi
arşi kardeşim yine bütün konuya hakim *.
devamını gör...
10.
normal sözlük yazarlarının çektiği fotoğraflar

dünyanın en manasız fotoğraflarından biri bu. estetik olarak bize verdiği bir şey yok, bir manası da yok. ama ben otobüste umutsuzca yol alırken birden güneşi alev alev görünce "voaaaaa" demiştim, gözlerim büyümüştü neşeyle küçük çocuk gibi.
o yüzden çektim.
şimdi de o yüzden paylaşıyorum.
devamını gör...
12.
her şeyi bırakıp namaza başlamak
yapmak istemiyorum desem yalan olur.
allah'a yönelmek ve ona sığınmak istiyorum kendi adıma. delirmeme çok az kaldı. günlerdir çok az uyuyorum. delirmeye yaklaşmamda uykusuzluğun da etkisi olabilir.
allah'a yönelmek ve ona sığınmak istiyorum kendi adıma. delirmeme çok az kaldı. günlerdir çok az uyuyorum. delirmeye yaklaşmamda uykusuzluğun da etkisi olabilir.
devamını gör...
13.
günaydın sözlük
günaydın sözlük
günlerdir çok az uyuyorum. çok kaygılıyım. umuyorum gün içerisinde biraz uyuyabilirim.
günlerdir çok az uyuyorum. çok kaygılıyım. umuyorum gün içerisinde biraz uyuyabilirim.
devamını gör...
14.
luzbell (yazar)
gerçekten çok ezik, çok hayatsız ve hadsiz duruyorsun. insan sadece haline acıyor. fark ettiysen 3 paragraf yazmaya tenezzül etmedim bile...
düşün.
edit, meğer lucifermış bu güzel kardeşimiz...
bir kere de haksız çık sisicim ya :d
düşün.
edit, meğer lucifermış bu güzel kardeşimiz...
bir kere de haksız çık sisicim ya :d
devamını gör...
15.
luzbell (yazar)
#4004293
galiba sizler, bilmiyorum :d.
makul insanlarla genellikle birbirimizin yanından geçip gidiyoruz. ne onlar bana dikkat ediyor, ne ben onlara.
galiba sizler, bilmiyorum :d.
makul insanlarla genellikle birbirimizin yanından geçip gidiyoruz. ne onlar bana dikkat ediyor, ne ben onlara.
devamını gör...
16.
luzbell (yazar)
#4004269
dansöz mü? ve sısı mı?
ben de mi ekran görüntüleri ile konuşayım canım kardeşim? :d
bu deliler de yogaya sardı.
dansözlük böyle oluyor aslında işte, yeni hesap açıp açıp damlıyor sonra millete sözlük kapansa naparsın diye soruyorsun :d
dansöz mü? ve sısı mı?
ben de mi ekran görüntüleri ile konuşayım canım kardeşim? :d
bu deliler de yogaya sardı.
dansözlük böyle oluyor aslında işte, yeni hesap açıp açıp damlıyor sonra millete sözlük kapansa naparsın diye soruyorsun :d
devamını gör...
17.
sözlükte bir tek ben mi kaldım havası
şimdilik giremediğim hava çünkü var birkaç kişi. ben ve kadın düşmanları buradayız hâlâ ne yazık ki.
her birinin nick altına tek tek "cahilsin" yazmak istiyorum... ama üşeniyorum, başka önceliklerim var şu an.
her birinin nick altına tek tek "cahilsin" yazmak istiyorum... ama üşeniyorum, başka önceliklerim var şu an.
devamını gör...
19.
anın fotoğrafı
20.
kadının beyanı esastır
son derece yanlış anlaşılan söylem. şimdi geri zekalıya anlatır gibi açıklamak isterim...
taciz ve tecavüz gibi suçlar, adam yaralama, kapkaç, hırsızlık gibi daha umumi ortamlarda da denk gelinebilen ve her zaman ispatı kolay olan suçlar değiller.
mesela şöyle örnek vereyim, diyelim ki bir beyefendi beni bir tabanca ile tehdit ederek evine veya soteye götürdü ve de bana bana sakso çekmezsen beynini dağıtırım dedi. ve de penetrasyon olmadı. böyle bir durumda ben silah zoruyla bu işi yaptığım için darp da edilmediysem, yani adam beni dövmeye ihtiyaç duymadıysa gidip darp raporu alamam. penetrasyon söz konusu olmadığı için tecavüz raporu da alamam. ama bu yine de cinsel saldırıdır.
veya yine aynı şekilde beni bir yakınımı (anamı, çocuğumu vs) öldürmekle tehdit ederek ilişkiye zorladı. bu anların video kaydını aldı. ve bana şantaj yapıyor. ve ben sevişmek zorunda kalıyorum. o zaman da rahatlıkla bu kadın kendisi istedi diyebilir.
veyahutta bu dallama benim erkek arkadaşımdı, ben onunla bir şeyler yaşadım ve sonra işler yolunda gitmedi. ayrıldım ama benzer şekilde şantaja maruz kalıyorum ve adamla sevişmeye devam etmek zorunda hissediyorum korkudan. ve de diyor ki alan razı veren razı .
işte bu çarpık zihinli indirgemeci sapıkların anlayamadığı böyle bir çetrefil durumlar oluyor hayatta. her tecavüzü müjde ar filmlerindeki tırcı tecavüzü gibi sandıkları veya sanmak istedikleri için, böyle düşünmelerine şaşırmıyorum.
bu nedenle mağdurun beyanı esas alınmalı ve gerekli araştırma , soruşturma başlatılmalı ve koruyucu tedbir alınmalı gibi bir yasa son derece makuldü. burada söylenen "kadın bu adam suçlu diyorsa derhal kodese tıkalım" değildi. elbette ki burada kişinin suçu ispatlanmadan topluma servis edilmesi, linç edilmesi, dışlanması veya kamuoyunun ciddi bir tepkisine maruz kalması hiç şüphesiz ki toplumun salaklığıdır ve yargı organlarının yetersizliğidir.
bkz bir örneği #3915136
adalete güvenin temin edildiği bir toplumda kişiler "bi dur bakalım" diyerek dava sonuçlarını takip edebilirlerdi. ama kadınların sapır sapır öldüğü ve faillerinin korunduğu durumlara mütemadiyen şahitlik eden bir toplumun da uç ve sağlıksız tepkiler vermesi kaçınılmaz.
taciz ve tecavüz gibi suçlar, adam yaralama, kapkaç, hırsızlık gibi daha umumi ortamlarda da denk gelinebilen ve her zaman ispatı kolay olan suçlar değiller.
mesela şöyle örnek vereyim, diyelim ki bir beyefendi beni bir tabanca ile tehdit ederek evine veya soteye götürdü ve de bana bana sakso çekmezsen beynini dağıtırım dedi. ve de penetrasyon olmadı. böyle bir durumda ben silah zoruyla bu işi yaptığım için darp da edilmediysem, yani adam beni dövmeye ihtiyaç duymadıysa gidip darp raporu alamam. penetrasyon söz konusu olmadığı için tecavüz raporu da alamam. ama bu yine de cinsel saldırıdır.
veya yine aynı şekilde beni bir yakınımı (anamı, çocuğumu vs) öldürmekle tehdit ederek ilişkiye zorladı. bu anların video kaydını aldı. ve bana şantaj yapıyor. ve ben sevişmek zorunda kalıyorum. o zaman da rahatlıkla bu kadın kendisi istedi diyebilir.
veyahutta bu dallama benim erkek arkadaşımdı, ben onunla bir şeyler yaşadım ve sonra işler yolunda gitmedi. ayrıldım ama benzer şekilde şantaja maruz kalıyorum ve adamla sevişmeye devam etmek zorunda hissediyorum korkudan. ve de diyor ki alan razı veren razı .
işte bu çarpık zihinli indirgemeci sapıkların anlayamadığı böyle bir çetrefil durumlar oluyor hayatta. her tecavüzü müjde ar filmlerindeki tırcı tecavüzü gibi sandıkları veya sanmak istedikleri için, böyle düşünmelerine şaşırmıyorum.
bu nedenle mağdurun beyanı esas alınmalı ve gerekli araştırma , soruşturma başlatılmalı ve koruyucu tedbir alınmalı gibi bir yasa son derece makuldü. burada söylenen "kadın bu adam suçlu diyorsa derhal kodese tıkalım" değildi. elbette ki burada kişinin suçu ispatlanmadan topluma servis edilmesi, linç edilmesi, dışlanması veya kamuoyunun ciddi bir tepkisine maruz kalması hiç şüphesiz ki toplumun salaklığıdır ve yargı organlarının yetersizliğidir.
bkz bir örneği #3915136
adalete güvenin temin edildiği bir toplumda kişiler "bi dur bakalım" diyerek dava sonuçlarını takip edebilirlerdi. ama kadınların sapır sapır öldüğü ve faillerinin korunduğu durumlara mütemadiyen şahitlik eden bir toplumun da uç ve sağlıksız tepkiler vermesi kaçınılmaz.
devamını gör...




