1.
normal sözlük
uzun zaman sonra aklıma geldi ve bir girip bakayım dedim. yazarı olalı 5 yıl olmuş. kafa sözlük olarak açılıp normale dönen bir mecra. buraya gelirken bakalım ne kadar süre hayatta kalabilecek diye merak etmiştim.
mesaj kutumda 4-5 yıllık yazışmalar var hep. 2 gündür, konuştuğum o güzel yazarlar atlarına binip gitmişler mi acaba diye, profillerine bakıyorum. bir kısmının son entryleri yıllar öncesinden kalmış olsa da büyük çoğunluğunun yakın tarihli entryleri mevcut. yanisi olmuş burası, hayatta kalmayı gayet iyi başarmış.
yazın efendim, bol bol yazın. ben mi? ben ara ara kontrole gelirim; sözlük yerinde duruyor mu diye.
mesaj kutumda 4-5 yıllık yazışmalar var hep. 2 gündür, konuştuğum o güzel yazarlar atlarına binip gitmişler mi acaba diye, profillerine bakıyorum. bir kısmının son entryleri yıllar öncesinden kalmış olsa da büyük çoğunluğunun yakın tarihli entryleri mevcut. yanisi olmuş burası, hayatta kalmayı gayet iyi başarmış.
yazın efendim, bol bol yazın. ben mi? ben ara ara kontrole gelirim; sözlük yerinde duruyor mu diye.
devamını gör...
