7 kasım 2028 abd başkanlık seçimleri
başlık "neitron" tarafından 30.04.2025 23:33 tarihinde açılmıştır.
1.
umarım demokratlar kazanır ama majör hata yapmadıkları sürece tekrar cumhuriyetçilerin kazanacağını düşünüyorum.
yani bir cumhuriyetçi bir demokrat olarak gelen gelenek bozulacak diyorum.
şimdiye kadar oy verebilseydim 16'da trump'a , 20'de biden'a , 24'te trump'a oy vereceğimi söylemiştim. 28 seçimlerinde ise demokratlara oy vereceğimi söylüyorum. bence her dönemin kendine has güzelliği var. aslında tertemiz bir liberal sayfa açılsa nefis olurdu ama malesef olmayacak.
yani bir cumhuriyetçi bir demokrat olarak gelen gelenek bozulacak diyorum.
şimdiye kadar oy verebilseydim 16'da trump'a , 20'de biden'a , 24'te trump'a oy vereceğimi söylemiştim. 28 seçimlerinde ise demokratlara oy vereceğimi söylüyorum. bence her dönemin kendine has güzelliği var. aslında tertemiz bir liberal sayfa açılsa nefis olurdu ama malesef olmayacak.
devamını gör...
2.
zayıf kalan tarafı destekleyip , dengeleme için demokratlar kazansın demiştim ama yok... göçmen sorunu çözülmeden demokratlar hiç seçim kazanmasın mümkünse. kitlesel göçler bir ülkeyi mahvetmiyor , doğrudan intihar sebebi oluyor. günümüzde kitlesel göçlere asla ihtiyaç olmadığı gibi sonucunu hep birlikte görüyoruz. peki o sırada demokratlar ne yapıyor? hala aynı tas aynı hamam devam ediyolar. güya kimlik savunması yapıyolar ama tek yaptıkları kimlik savaşlarını körüklemek.
devamını gör...
3.
aynı zamanda üçüncü dünya savaşının çıkıp çıkmayacağına dair oy kullanılacak seçim olduğunu düşündüğüm gelecekteki seçim.
devamını gör...
4.
demokratların kaybetmesi için ekstra çaba sarfetmesi gereken seçim:
-magacılar içinden çıkan america 1stçü iç savaşı var.
-trump neredeyse hiç bir sözünü tutamadı.
-epstein olayını konuşmak tek başına saatler alır. bilmeyenler için kısaca belirteyim. trump halk tabiri ile sakso çekmiş, kime çektiği konusunda ise şüphelilerden biri bill clinton diğeri at. evet, hayvan olan at. leyla ile mecnun gibi, at.
daha neleeer neleer. bommmbokkk ortalık. bu iş önünü alamazlarsa belgeli dökümanlı bir şekilde amerikan devletinin uyuşturucu ve insan kaçacakçılığı gibi her türlü yedikleri boklar basına taşacak gibi gözüküyor.
(bkz: shit hit the fan)
-magacılar içinden çıkan america 1stçü iç savaşı var.
-trump neredeyse hiç bir sözünü tutamadı.
-epstein olayını konuşmak tek başına saatler alır. bilmeyenler için kısaca belirteyim. trump halk tabiri ile sakso çekmiş, kime çektiği konusunda ise şüphelilerden biri bill clinton diğeri at. evet, hayvan olan at. leyla ile mecnun gibi, at.
daha neleeer neleer. bommmbokkk ortalık. bu iş önünü alamazlarsa belgeli dökümanlı bir şekilde amerikan devletinin uyuşturucu ve insan kaçacakçılığı gibi her türlü yedikleri boklar basına taşacak gibi gözüküyor.
(bkz: shit hit the fan)
devamını gör...