21.
dinlediğimde bambaşka bir dünyaya götürür beni. sanki yaklaşık 2 senedir orada yaşamıyormuşum, iliklerime kadar ankara hissetmiyormuşum gibi...
"önce biraz gülecek, kalbe ümit saçacak
söz verecek, gelmeyecek, hep seni aldatacak
sev diyecek, sevmeyecek, belki de ağlatacak"
"önce biraz gülecek, kalbe ümit saçacak
söz verecek, gelmeyecek, hep seni aldatacak
sev diyecek, sevmeyecek, belki de ağlatacak"
devamını gör...
22.
nesrin sipahi versiyonunu daha çok sevdiğim türk sanat müziği eseridir.
sonbaharın gelmesiyle sosyal medyada sıkça gördüğümüz ankara aşıklarını romantize etmek adına kullanılan bir şarkıdır aynı zamanda.
“söyledim aşkımı ben ankara rüzgarına” sözlerinin bende bıraktığı etki sebebiyle yakında ankaraya giderek rüzgarına fısıldayacağım sanırım bu gidişle.
yalnızlık.
sonbaharın gelmesiyle sosyal medyada sıkça gördüğümüz ankara aşıklarını romantize etmek adına kullanılan bir şarkıdır aynı zamanda.
“söyledim aşkımı ben ankara rüzgarına” sözlerinin bende bıraktığı etki sebebiyle yakında ankaraya giderek rüzgarına fısıldayacağım sanırım bu gidişle.
yalnızlık.
devamını gör...
23.
günümüz ilişkilerine dair cok şey anlatan şarkı
"önce biraz gülecek, kalbe umut saçacak(lovebombing)
gel diyecek, gelmeyecek hep seni aldatacak(ghosting)"
şaka bir yana ankara'yı daha çok sevmeme sebep olan bir şarkıdır. hele bu şehirde yaşanmışlıklarınız, anılarınız varsa daha çok kalbe dokunur
"önce biraz gülecek, kalbe umut saçacak(lovebombing)
gel diyecek, gelmeyecek hep seni aldatacak(ghosting)"
şaka bir yana ankara'yı daha çok sevmeme sebep olan bir şarkıdır. hele bu şehirde yaşanmışlıklarınız, anılarınız varsa daha çok kalbe dokunur
devamını gör...