1.
bir önceki bölümün tanım numarası. #3637704
doktor who 7. sezon 1. bölüm. bölümün adı daleklerin sığınma evi.
bu bölümde dalekler doktoru ve yol arkadaşlarını kaçırıp kendilerini kurtarmasını isterler doktordan. doktor uzun zamandır amy ve rory görmediği için onların durumundan haberdar olmasa da onlar boşanmak üzeredir. tabii sebebini sonradan öğreniriz ancak rory çocuk istediği için aralarında huzursuzluk çıkmış ve rory artık sevilmediğini düşünmüş bunu daleklerin kendilerini gönderdikleri gezegende yaşadıkları bir zorluk sonrasında çözerler ve iş biraz tuhafta olsa çözülmesi güzel bir noktadan ortaya çıkıyordur. gittikleri gezegende korunmaları için verilen bilekliği amy daleklere kaptırır ve sonrasında rory kendi bilekliğini ona vermek isterken sonradan fark ederler ki doktor zaten çoktan amy'e takmış kendi bilekliğini. bu arada gezegene çarpan bir gemideki insanlarda dalek oldukları için doktor daha dikkatli olmaya çalışıyordur. dalekler yeni bir şekilde insanları dönüştürmeye başlamış anlaşılan ve bu çok daha tehlikeli. gezegene çarpan gemideki çok akıllı bir kızı yakalayıp üstün bir dalek olarak seçtiklerinde yapacakları en büyük hatanın bu olacağını bilmiyorlardır. oswin, dalekleri kontrol etmenin sınırlarını çok fena şekilde zorlamaktadır ve doktora kendisini almaya gelmesini söylediğinde doktor onun bir dalek olduğunu söylerken bizde aslında onun dalek olduğunu o zaman öğreniyoruz. bu hem biz izleyiciler için hem de oswin için büyük bir sürpriz olsa da bunu öğrendikten sonra oswin doktora yardım ediyor ve dalekleri yok ediyorlar. en azından deli olanları diyelim diğerleri zaten yine oswin sayesinde doktoru unutuyorlar.
bu turtacı kızı ilerde çok göreceğiz ama sanırım aynı isimle olmayacak. hüzünlü bir bölümdü benim için ilk izlediğimde çok etkilenmiştim ve şimdi bakıyorum oswin için gerçekten çok hüzünlü. zaten bu hikaye burada başlıyor gibi gözükse de ilerde çok ekmeğini yiyeceğiz. neyse bölümde bir kaç sorun olsa da konuşmak istemiyorum onları çünkü yeni şeyler gördüm ve bu yeni şeylerin henüz kuralları yok ve kurallarını öğrendikten sonra bakarız duruma.
güzel bir bölüm açıkçası ki ben normalde dalek bölümlerini izleme tavsiyesinde bulunmam çünkü onlar doktor who dizisi için olmazsa olmazdır ve her sezon mutlaka varlar. yani izleyin dememe gerek yok çünkü onları izleyen her bölümü izlemiş olur zaten. neyse boş yapmayalım iyi seyirler.
bir sonraki bölümün tanım numarası. #3639136
doktor who 7. sezon 1. bölüm. bölümün adı daleklerin sığınma evi.
bu bölümde dalekler doktoru ve yol arkadaşlarını kaçırıp kendilerini kurtarmasını isterler doktordan. doktor uzun zamandır amy ve rory görmediği için onların durumundan haberdar olmasa da onlar boşanmak üzeredir. tabii sebebini sonradan öğreniriz ancak rory çocuk istediği için aralarında huzursuzluk çıkmış ve rory artık sevilmediğini düşünmüş bunu daleklerin kendilerini gönderdikleri gezegende yaşadıkları bir zorluk sonrasında çözerler ve iş biraz tuhafta olsa çözülmesi güzel bir noktadan ortaya çıkıyordur. gittikleri gezegende korunmaları için verilen bilekliği amy daleklere kaptırır ve sonrasında rory kendi bilekliğini ona vermek isterken sonradan fark ederler ki doktor zaten çoktan amy'e takmış kendi bilekliğini. bu arada gezegene çarpan bir gemideki insanlarda dalek oldukları için doktor daha dikkatli olmaya çalışıyordur. dalekler yeni bir şekilde insanları dönüştürmeye başlamış anlaşılan ve bu çok daha tehlikeli. gezegene çarpan gemideki çok akıllı bir kızı yakalayıp üstün bir dalek olarak seçtiklerinde yapacakları en büyük hatanın bu olacağını bilmiyorlardır. oswin, dalekleri kontrol etmenin sınırlarını çok fena şekilde zorlamaktadır ve doktora kendisini almaya gelmesini söylediğinde doktor onun bir dalek olduğunu söylerken bizde aslında onun dalek olduğunu o zaman öğreniyoruz. bu hem biz izleyiciler için hem de oswin için büyük bir sürpriz olsa da bunu öğrendikten sonra oswin doktora yardım ediyor ve dalekleri yok ediyorlar. en azından deli olanları diyelim diğerleri zaten yine oswin sayesinde doktoru unutuyorlar.
bu turtacı kızı ilerde çok göreceğiz ama sanırım aynı isimle olmayacak. hüzünlü bir bölümdü benim için ilk izlediğimde çok etkilenmiştim ve şimdi bakıyorum oswin için gerçekten çok hüzünlü. zaten bu hikaye burada başlıyor gibi gözükse de ilerde çok ekmeğini yiyeceğiz. neyse bölümde bir kaç sorun olsa da konuşmak istemiyorum onları çünkü yeni şeyler gördüm ve bu yeni şeylerin henüz kuralları yok ve kurallarını öğrendikten sonra bakarız duruma.
bir sonraki bölümün tanım numarası. #3639136
devamını gör...
2.
daleklerin tımarhanesi.
devamını gör...