1.
türkiye a milli futbol takımı
tamam, kötü oynadılar. tamam, bunu hak etmiyoruz. tamam, ruhsuzdular. ancak birçoğu çok genç oyuncu; ileride biraz düzeltme, biraz şans, biraz da ruh ile daha iyi şeyler yapacaklardır.
takımın sorunu net forvet. ne dersek diyelim; ligin liderinin forvetini alın, forvetsiz oynasın, orta sıranın üstüne zor çıkar. ligde dönen şaibeleri saymıyorum tabii. sen faul yapıp gol atarsın, mis gibi öne geçersin ama dışarıda adamın omzuna elini koyduğun an düdük çalar.
ligde herkesi itersin, hakemle oynarsın, hiçbir şey olmaz; ama dışarıda “kalk, oyna” derler adama. düzenin senin tarafına çalışmadığı yerde top oynayıp rezil olunca anlarsın bu düzenin noksanlarını işte.
eleştirilerin hepsini okudum, her ne kadar haklılık payları olsa da bugün kötü gün ve ona göre konuşmak gerek. tabii millî takıma giden oyuncunun para karşılığında oynaması, hatta göze sokarcasına villalardan falan bahsedilmesi hoş değil. haberler gerçek ya da değil; o forma için oynamak bile bir gurur kaynağı olmalı. eğer değilse ve para için oradaysa, hepsini tek tek defetmek lazım. oraya gidip bir turnuva geliri elde ederseniz helal olsun denir ama daha gitmeden karşılığını almak olmamış. tabii ben söylentileri değerlendirdim; yalansa bir şey diyemem. lakin ruh yoksunluğu insanı çok düşündürüyor.
başta söyledim, sonda da söylemek istiyorum: bu takımın çoğunluğu hâlâ çok genç. özellikle temel taş olacak oyuncular ileride bizim için lider oyuncu konumuna gelecek ve o zaman fark yaratacaklardır.
takımın sorunu net forvet. ne dersek diyelim; ligin liderinin forvetini alın, forvetsiz oynasın, orta sıranın üstüne zor çıkar. ligde dönen şaibeleri saymıyorum tabii. sen faul yapıp gol atarsın, mis gibi öne geçersin ama dışarıda adamın omzuna elini koyduğun an düdük çalar.
ligde herkesi itersin, hakemle oynarsın, hiçbir şey olmaz; ama dışarıda “kalk, oyna” derler adama. düzenin senin tarafına çalışmadığı yerde top oynayıp rezil olunca anlarsın bu düzenin noksanlarını işte.
eleştirilerin hepsini okudum, her ne kadar haklılık payları olsa da bugün kötü gün ve ona göre konuşmak gerek. tabii millî takıma giden oyuncunun para karşılığında oynaması, hatta göze sokarcasına villalardan falan bahsedilmesi hoş değil. haberler gerçek ya da değil; o forma için oynamak bile bir gurur kaynağı olmalı. eğer değilse ve para için oradaysa, hepsini tek tek defetmek lazım. oraya gidip bir turnuva geliri elde ederseniz helal olsun denir ama daha gitmeden karşılığını almak olmamış. tabii ben söylentileri değerlendirdim; yalansa bir şey diyemem. lakin ruh yoksunluğu insanı çok düşündürüyor.
başta söyledim, sonda da söylemek istiyorum: bu takımın çoğunluğu hâlâ çok genç. özellikle temel taş olacak oyuncular ileride bizim için lider oyuncu konumuna gelecek ve o zaman fark yaratacaklardır.
devamını gör...