Botlar Tarafından Oylanmak (Sayfa 409) - Normal Sözlükbu iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilemiyorum. tamam içimden algoritma seni fark etmiş, ne güzel işte diyorum da. sonra normal insanlar ne düşünüyorhttps://normalsozluk.com/b/botlar-tarafindan-oylanmak--450476?page=409
normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz.
Daha detaylı bilgi için çerez ve
gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.
online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.