cem yılmaz'a gülmüyorum tribi
başlık "kedi yiyen fare" tarafından 12.05.2026 21:10 tarihinde açılmıştır.
1.
sozlukte bile var olan trip (asagidaki bakiniz'lara bakiniz). cem yilmaz'a gulmuyorum diyen kesim de tas devrinde yasamis kemal sunal'in kendisine ait olmayan, senaryo sakalarina yarila yarila guler. ya da gider mimik dinlendirme seansi olan charlie chaplin filmlerinin efsane oldugunu iddia eder. jim carrey'e komedyen der. recep ivedik ilk 3 efsaneydi der, gibi'deki abidik gubidik sekanslara, feyyaz'in dumduz bakislarina dahi guler, hasan can'in kufurlerine de guler.
ama neymis, cem yilmaz komik degilmis. velevki cem yilmaz komik degil, usttekiler de komik degil. hele ata demirer hic komik degil, eger cem yilmaz komik degilse.
ona gulmuyorum buna gulmuyorum tayfasi iste, cok bi sey beklememek lazim. sonuc: cem yilmaz komiktir. evet.
(bkz: cem yılmaz'ın mizahına sadece ergenlerin gülmesi)
(bkz: cem yılmaz’ın komik olmadığı ve kimseyi güldürmediği gerçeği)
(bkz: cem yılmaz'a gülen erkek)
(bkz: cem yılmaz'ın esprisine gülenler imanlarını kaybeder)
ama neymis, cem yilmaz komik degilmis. velevki cem yilmaz komik degil, usttekiler de komik degil. hele ata demirer hic komik degil, eger cem yilmaz komik degilse.
ona gulmuyorum buna gulmuyorum tayfasi iste, cok bi sey beklememek lazim. sonuc: cem yilmaz komiktir. evet.
(bkz: cem yılmaz'ın mizahına sadece ergenlerin gülmesi)
(bkz: cem yılmaz’ın komik olmadığı ve kimseyi güldürmediği gerçeği)
(bkz: cem yılmaz'a gülen erkek)
(bkz: cem yılmaz'ın esprisine gülenler imanlarını kaybeder)
devamını gör...
2.
öyle boktan bir ülkede yaşıyoruz ki her şeye gülesim geliyor. çünkü bu bir ihtiyaç. kedi miyav dese gülmem lazım. yoksa 2 gün sonra deliririm. cem yılmaz'a gülerim, herkese gülebilirim. yoklukta kendime bile gülüyorum.
ay bitmişiz biz. bir de isveç'e bak. mizaha ihtiyaçları yok insanların. bütün gün asık yüzle gezip hayatı sorguluyorlar. dertsiz insanları da hiç sevmem. benim derdim varsa herkesin derdi olacak. ne diyorduk, yeter.
ay bitmişiz biz. bir de isveç'e bak. mizaha ihtiyaçları yok insanların. bütün gün asık yüzle gezip hayatı sorguluyorlar. dertsiz insanları da hiç sevmem. benim derdim varsa herkesin derdi olacak. ne diyorduk, yeter.
devamını gör...
3.
bende olmayan trip.. bir şey anlatmadan güldüğünde dahi gülüyorum ben. gülene eşlik etmek nezaket icabıymış gibi..
komik adam, zekice esprileri var, yıllardır onun mizahını alıntılıyoruz forumlarda, sözlüklerde.. başlık sahibinin tüm yazdıklarına katılmasam da genel çıkarımına katıldım. keşke onun gibi mentali güçlü, güçlü konuşmacı özelliğinde yeni komedyenler yetişse.
komik adam, zekice esprileri var, yıllardır onun mizahını alıntılıyoruz forumlarda, sözlüklerde.. başlık sahibinin tüm yazdıklarına katılmasam da genel çıkarımına katıldım. keşke onun gibi mentali güçlü, güçlü konuşmacı özelliğinde yeni komedyenler yetişse.
devamını gör...
4.
''mentat'' bir insan.
bence de gülmemeli, derin derin düşünmeli onun espirilerini.
bence de gülmemeli, derin derin düşünmeli onun espirilerini.
devamını gör...
5.
uzaydayız. herkesin kafası karışık, olur böyle şeyler.
cennetteki ilk günümde kahvaltı yaparken yahşi batı’yı açacağım.
cennetteki ilk günümde kahvaltı yaparken yahşi batı’yı açacağım.
devamını gör...
6.
genellikle cem yılmaz'a gülmüyorum edebiyatı yapıp, adamın ne söylediğini anlamayıp, adamı sadece küfürden ibaret gören kitle muhafazakar oluyor. en çok güldükleri şey de güldür güldür.
şahsen cem yılmaz'a da gülüyorum ata demirer'e de. ayrıca herkesin yerden yere vurduğu hasan can hazır cevap ve çok zekice komik şeyler de söyleyebiliyor. milletin kendini ifade edemediği ülkede hasan'ın gömülmesi çok absürt. ayrıca gibi de gayet komikti, prens de, mahsun j de.
mizahta bile takım tutar gibiyiz. şucular bucular. gül geç babacım ya, türkiye'de yaşıyorsun, gülecek bişey bulmuşsun bı de kıllısını arıyorsun.
şahsen cem yılmaz'a da gülüyorum ata demirer'e de. ayrıca herkesin yerden yere vurduğu hasan can hazır cevap ve çok zekice komik şeyler de söyleyebiliyor. milletin kendini ifade edemediği ülkede hasan'ın gömülmesi çok absürt. ayrıca gibi de gayet komikti, prens de, mahsun j de.
mizahta bile takım tutar gibiyiz. şucular bucular. gül geç babacım ya, türkiye'de yaşıyorsun, gülecek bişey bulmuşsun bı de kıllısını arıyorsun.
devamını gör...
7.
mizah olarak bana hitap etmediği için pek sevmediğim bir insandır. sen seversin sevmezsin beni ilgilendirmez. ama trip de dersen bu zevk beğenilerimize orada sende bir problem var demektir. sen izle gül banane.
devamını gör...
8.
trip değil de benim ilgimi hiç çekmiyor. çoğu zaman bu insanlar neden gülüyor olabilir diye düşünüyorum.
ayrıca renkler ve zevkler tartışılmadığı gibi kimin kime güleceği de tartışılamaz.
ayrıca renkler ve zevkler tartışılmadığı gibi kimin kime güleceği de tartışılamaz.
devamını gör...
"cem yılmaz'a gülmüyorum tribi" ile benzer başlıklar
cem yılmaz
188