1.
türk ve belkide dünya sinemasındaki en hunhar gülüştür. kahkaha sırasında baş hafif arkaya alınır, kaşlar çatılır, ağız boşluğu ve dişlerin tamamına yakını net görünür,
genellikle sofrada pilav ve tavuk yerken olanı en hunhar olanıdır, gülüş sırasında ağızdan pilav tanelerinin saçılması ve gülüşten sonra ağzının kenarını kolunun dışıyla gömlek koluna silmek hunhar gülüş ritüelini zirveye taşıyabilir.
bu arada rahmetli erol taş abiyi rahmet ve saygıyla anıyorum.
genellikle sofrada pilav ve tavuk yerken olanı en hunhar olanıdır, gülüş sırasında ağızdan pilav tanelerinin saçılması ve gülüşten sonra ağzının kenarını kolunun dışıyla gömlek koluna silmek hunhar gülüş ritüelini zirveye taşıyabilir.
bu arada rahmetli erol taş abiyi rahmet ve saygıyla anıyorum.
devamını gör...
2.
bir elinde "horoz butu" (evet tavuk değil horoz) ,bir tavuk butu o kadar devasa olamaz çünkü , diğer elinde rönesans devrinden kalma kupalarla kabından taşırarak içtiği gırla alkol , üzerinde sahte koyun postundan kirli yırtık pırtık kostümlerle ,kameranın tam odağına bakarak biz seyircileri bile izlerken ürperten "aha da kötü adam al sana bomba" dediğimiz "nıhahahahhahahaaaa" nidalarıyla yankılanan gülüştür. akla başka bir kötü adam gelmez bile,bu gülüş erol taş gülüşüdür.
devamını gör...
3.
nııııaaaaa aaa a a a
devamını gör...
4.
devamını gör...
5.
bu gülme efekti genelde sadettin erbil e aittir.
seslendirme sanatçısı sadettin erbil oyuncu mehmet ali erbil in babasıdır.
seslendirme sanatçısı sadettin erbil oyuncu mehmet ali erbil in babasıdır.
devamını gör...
6.
hafızalardadır.
devamını gör...
7.