1.
melekleri görmesi sonucudur.
devamını gör...
2.
okumamla birlikte tebessüm ettiğim başlıktır. dünyanın en saf , en kaygısız , en sevgi dolu gülüşüdür. gülerken gözüken o dişsiz damaklar daha bir kabartır iştahınızı, kokusunu içinize çeke çeke öpersiniz gülerken şişen tombul yanaklarını.(bkz: siz yine de yapmayın öyle şeyler, corona var)
(bkz: durduk yere mutlu eden şeyler)
(bkz: durduk yere mutlu eden şeyler)
devamını gör...
3.
4.
dünyanın en huzur veren sesi olabilir.
devamını gör...
5.
yazarın dediğine katılıyorum. dünyanın en saf en temiz gülüşüdür.
devamını gör...
6.
yerim seni.
devamını gör...
7.
valla niye yalan söyleyeyim? ben bebek gülüşünden nefret ederim.doğmuş bir canlının gözlerimin önünde büyümesi ve zamanla deģişmesi, ölmesi, beni kızdırır. izleyemem. ve huzur verici olduğunu sanmıyorum. öleceğini bile bile doğurmuşsun bir de en ufak hareketinde emekleyişinde mutlu oluyorsun. bu iyi değil.
devamını gör...
8.
yeni anne baba olmuş insanların söylenip söylenip derlenip derlenip şikayet üstüne şikayetlerini dile getirdikten sonra ama bir gülüşü var dedikleri gülüştür.
devamını gör...
9.
masum bir şey ve içini kıpır kıpır eden bir şey
devamını gör...
10.
huzur veren nadir şeylerden biri..
devamını gör...
11.
daha 2,5 yaşında ama bir gülüşüyle beni aşık edebiliyor.
kızıla çalan saçlarını ve kokusunu söylemiyorum bile.
iyi ki onu yapmışlar.
kızıla çalan saçlarını ve kokusunu söylemiyorum bile.
iyi ki onu yapmışlar.
devamını gör...
12.
dünyanın en büyüleyici görüntüsüdür.
devamını gör...
13.
dünyanın en iyi gelen şeyi.
sırf bunun için bile çocuk sahibi olunabilir.
yaşım başım alıp gitmeseydi, bir kere daha o gülüşü sahip olmak isterdim.
bir tek size, öyle gülen minnak bir can.
en az 3 yıl gülüyor.
3 sene sonra allah kerim.
sırf bunun için bile çocuk sahibi olunabilir.
yaşım başım alıp gitmeseydi, bir kere daha o gülüşü sahip olmak isterdim.
bir tek size, öyle gülen minnak bir can.
en az 3 yıl gülüyor.
3 sene sonra allah kerim.
devamını gör...
14.
görenlerin içini ısıtır.
devamını gör...
15.
terapi...
devamını gör...
16.
genç teyzesi falan varsa yanında o gülsün.
bebişlerin ruh hali geçişleri çok sert oluyor, 5 saniye sonra zangır zangır ağlamayacağının garantisi yok.
sevmiyorum bu bıcırıkları. teyzelerini seviyorum. genç teyzeleri ham yapmak muhteşem.
bebişlerin ruh hali geçişleri çok sert oluyor, 5 saniye sonra zangır zangır ağlamayacağının garantisi yok.
sevmiyorum bu bıcırıkları. teyzelerini seviyorum. genç teyzeleri ham yapmak muhteşem.
devamını gör...
17.
benim gulusumden guzel olmasa da dunyalara bedel 1 gulustur.
devamını gör...
18.
paha bicilemez gulus.
devamını gör...