gumball'un ekranlara geri dönüyor olması
başlık "doktor ejderha" tarafından 20.05.2025 16:29 tarihinde açılmıştır.
1.
bu çizgi filmi çok sık ve dikkatimi verecek şekilde izlemedim; ama izlediğim zamanlarda bende hep olumsuz izlenim bırakırdı, belki de fiziksel şiddet ve ölüm içeren sahnelerinin olmasından dolayıdır
devamını gör...
2.
heyecanla bekliyorum, bizim zamanımızda çizgi filmler çok güzeldi sonra bozdular. bizim zamanımızda içerikte gizliydi anlam, şimdi ki çocukların içerikleri direkt mesaj üzerine kurulu yazılmış, bizde eğlenceli bir senaryoda gizli şekilde yer alırdı ana fikirler.
devamını gör...