1.
ıstanbul ' da hiç bana gelmedi.
devamını gör...
2.
yıl 1960-1970 olsa çok şey kaybeder.
günümüzde pek gitmesine gerek yok.
istanbulu sevmezse gönül aşkı ne anlar
aşkı ne anlar
düşsün suya yer yer erisin eski zemanlar
eski zemanlar
günümüzde pek gitmesine gerek yok.
istanbulu sevmezse gönül aşkı ne anlar
aşkı ne anlar
düşsün suya yer yer erisin eski zemanlar
eski zemanlar
devamını gör...
3.
istanbul'da benden hiç gitmedi, yeri ayrıdır be dostlar.
devamını gör...
4.
alıp götüreyim, bu bahane ile ben de gezmiş olurum.
vapura binelim, martılara simit atalım,
karaköy'de balık ekmek yiyelim,
galata kulesi'den istanbul'a bakalım,
çamlıca'da çay içelim boğaza karşı,
üsküdar'da sahile doğru yürüyelim, kızkulesi'ne bakalım, vb.
dünyanın en güzel şehrini görsün artık.
vapura binelim, martılara simit atalım,
karaköy'de balık ekmek yiyelim,
galata kulesi'den istanbul'a bakalım,
çamlıca'da çay içelim boğaza karşı,
üsküdar'da sahile doğru yürüyelim, kızkulesi'ne bakalım, vb.
dünyanın en güzel şehrini görsün artık.
devamını gör...
5.
genellikle herkesin istanbul'da yaşayan bir tanıdığı, istanbul'la bir bağlantısı, sadece bir semtine bile olsa istanbul'a gitmişliği varken onun olmaması ilginç olan insandır.
devamını gör...
6.
hiç trabzona, izmire, eskişehire gitmemiş insandan bir farki yoktur. yolu düşmemiştir, gidesi gelmemiştir, gezecek durumu yoktur. olabilir.
devamını gör...
7.
gelmesin. daha önceden gelenler yetiyor.
ekleme: buna şaşırmak ya da hor görmek de saçmalıktır.
ekleme: buna şaşırmak ya da hor görmek de saçmalıktır.
devamını gör...
8.
iki türü bulunur. birincisi istanbul il sınırları dışında yaşayıp, hiç istanbul'a gitmemiş insan; ikincisi ise istanbul il sınırları içinde yaşayıp, hiç istanbul'a gitmemiş insan... birinci türün sayısı ikinciden azdır...
devamını gör...
9.
insanlığından hiçbir şey kaybetmeyecektir.
devamını gör...
10.
şanslı insandır. istanbul övücülere bakmayın siz
devamını gör...
11.
boklamaya gerek yok dünyanın en güzel şehirlerinden birisi istanbul.yeteri kadar paran varsa tabi .çok şey kaybetmiş de olabilir sanırsam.
devamını gör...
12.
tam anlamiyla endustriyel koleligi henuz tatmamis kisidir.
yolunun hic dusmemesi belki de daha hayirlidir.
yolunun hic dusmemesi belki de daha hayirlidir.
devamını gör...
13.
eksiktir.. belki tanısa sevmeyecek ama en azından dünyanın bu harikasını görmeden ölmemelidir. benim en sevdiğim şehirdir. gerçi uzaktan sevmeyi tercih ediyorum ama iyi ki orada yaşadığım dediğim yerlerin başında gelir.
devamını gör...
14.
40 yıllık istanbullu gibi davrananlar kadar köylü değildir
devamını gör...
15.
hiç istanbul'a gelmemiş insanın birşey kaybedip kaybetmediği kişinin beklentisine göre değisir de; başlık altında istanbul gömülmeye çalışılması ekşi'nin farklı olucam diye saçmalayan kitlesi gibi olmuş. istanbul=türkiye'dir gencolar. trafik vardır, pahalıdır falan da istanbul diğer tüm şehirleri kucağında gezdirir. kıçı kırık köyleri güzelleyip duruyor bu millet, istanbul bunların yanında cennet kalır.
türkiye diyince istanbul der sana her yabancı. buraya gelen istanbul için gelir. her sene milyonlarca turistin görmeye geldiği yeri boklamaya çalışmak elit yapmaz, meczup yapar. özellikle paran varsa bu şehir daha da güzeldir.
ama hem tarihi, hem gezilecek yerleri olarak da her yere fersah fersah fark atar. delirmeyin.
türkiye diyince istanbul der sana her yabancı. buraya gelen istanbul için gelir. her sene milyonlarca turistin görmeye geldiği yeri boklamaya çalışmak elit yapmaz, meczup yapar. özellikle paran varsa bu şehir daha da güzeldir.
ama hem tarihi, hem gezilecek yerleri olarak da her yere fersah fersah fark atar. delirmeyin.
devamını gör...
16.
istanbul'da yaşayıp hiç denizi görmemiş insanlar olduğunu duyduktan sonra şaşırmayacağım bir insandır.
devamını gör...
17.
gezmek için muhteşem ama yaşamak için rezalet bir şehir (fakirsen tabi) istanbul'da yaşayıp da deniz görmemiş birçok insan var memlekette. zamanında bizimkiler bir hata yapıp sivas'tan istanbul'a göçmüşler, seçme şansım olsaydı akdeniz ya da ege'yi tercih ederdim.
devamını gör...
18.
türkiye'yi tam anlamış sayılmaz, ülkenin kalp atışlarını hissetmek için orada bulunmak farkındalık oluşturur.
eskiden istanbul zorlayıcı bir tecrübeydi ama şehir hattı, metrobüs, havalimanı bağlantıları ve gezilecek bölgelerin düzenlenmesi sayesinde artık turist/yabancı dostu haline geldi.
eskiden istanbul zorlayıcı bir tecrübeydi ama şehir hattı, metrobüs, havalimanı bağlantıları ve gezilecek bölgelerin düzenlenmesi sayesinde artık turist/yabancı dostu haline geldi.
devamını gör...
19.
beylikdüzü’nde oturuyorum isranbula hiç gitmedim.
devamını gör...
20.
valla hiç gitmedim. gitsem diyeceğim tek şey
amirim bu istanbul'un nesini seviyorum biliyor musun?
nesini?
angara'ya dönüşünü.
olur. sonuna kadar angara.
amirim bu istanbul'un nesini seviyorum biliyor musun?
nesini?
angara'ya dönüşünü.
olur. sonuna kadar angara.
devamını gör...