1.
birebir benim kalemimden çıkan, ayrıca hayatımın merkezine koyduğum için de mutluluk duyduğum özlü sözüm.
her daim kendi fikirlerinizin yaşayıcısı olun. fikirlerinizle paçavra gibi oradan oraya savrulan değil. "doğa insanı, hayatı ise fikirler yaşatır"
her daim kendi fikirlerinizin yaşayıcısı olun. fikirlerinizle paçavra gibi oradan oraya savrulan değil. "doğa insanı, hayatı ise fikirler yaşatır"
devamını gör...