1.
türkiye'de yaşayan bir seçmen olarak bıktığım eylem.
yıllardır aynı şeyi yaşıyoruz.
ana muhalefet önümüze kötünün iyisi diye bir aday çıkarıyor.
biz de ona rte gitsin diye oy veriyoruz.
sonuç koca bir hiç.
bakın bunun son örneği kılıçdaroğlu idi.
2 yıl öncesini hatırlayın. biz kk seçilse kimlerin ne bakanı olacağını biliyor muyduk?
cevap hayır.
peki niye oy verdik?
rte gitsin diye. e gitmedi, kaldı koltuğunda.
şimdi de seçime daha üç yıl varken aday tartışılıyor her yerde.
iyi de bunun bize ve muhalefete hiçbir faydası yok ki.
bir tarafta karadenizli bir müteahhit, diğer yanda bir ülkücü eskisi.
bunlarla memleketi kurtarmaya çalışıyorlar.
sizi bilmem ama önümüzdeki seçimde de aynı muhabbet dönerse, yani tuvalet terliğine oy veririm diyen tipler her yerde karşımıza çıkarsa ve muhalefetin cb adayı, ortaya bir vizyon koymak yerine kalp yaparsa, ben sandığa gitmem.
sandığa giden gitsin. ona engel olamayız. ancak ben bu üçüncü sınıf seçim tiyatrosundan bıktım.
ve artık prim vermeye de niyetim yok.
yıllardır aynı şeyi yaşıyoruz.
ana muhalefet önümüze kötünün iyisi diye bir aday çıkarıyor.
biz de ona rte gitsin diye oy veriyoruz.
sonuç koca bir hiç.
bakın bunun son örneği kılıçdaroğlu idi.
2 yıl öncesini hatırlayın. biz kk seçilse kimlerin ne bakanı olacağını biliyor muyduk?
cevap hayır.
peki niye oy verdik?
rte gitsin diye. e gitmedi, kaldı koltuğunda.
şimdi de seçime daha üç yıl varken aday tartışılıyor her yerde.
iyi de bunun bize ve muhalefete hiçbir faydası yok ki.
bir tarafta karadenizli bir müteahhit, diğer yanda bir ülkücü eskisi.
bunlarla memleketi kurtarmaya çalışıyorlar.
sizi bilmem ama önümüzdeki seçimde de aynı muhabbet dönerse, yani tuvalet terliğine oy veririm diyen tipler her yerde karşımıza çıkarsa ve muhalefetin cb adayı, ortaya bir vizyon koymak yerine kalp yaparsa, ben sandığa gitmem.
sandığa giden gitsin. ona engel olamayız. ancak ben bu üçüncü sınıf seçim tiyatrosundan bıktım.
ve artık prim vermeye de niyetim yok.
devamını gör...
2.
zamanında sallanmadığı için hurmalar uzun süredir tırmalıyor.
kerhen oy kullanılan parti de aslında aynı şeyin kırmızısı.
türkiye'de ki fanatik kesimin oy kullanmasını engellemek lazım ama en ön sırada onlar oy kullanmaya gidiyor.
kerhen oy kullanılan parti de aslında aynı şeyin kırmızısı.
türkiye'de ki fanatik kesimin oy kullanmasını engellemek lazım ama en ön sırada onlar oy kullanmaya gidiyor.
devamını gör...