kız arkadaşı söylediği yemeğe göre değerlendirmek
başlık "gulmekicinyaratilmis" tarafından 09.08.2025 07:48 tarihinde açılmıştır.
1.
olay
ben kendim normalde biftekler, soslu tavuklar filan soyluyorum.
erkeklerle olunca hesabi onlar odeyecekse bir corba iciyorum ya da simitciye gidelim filan diyorum.
ben kendim normalde biftekler, soslu tavuklar filan soyluyorum.
erkeklerle olunca hesabi onlar odeyecekse bir corba iciyorum ya da simitciye gidelim filan diyorum.
devamını gör...
2.
yaştan kaynaklanmıyorsa hem karşı cins deneyiminden yoksunluk hem de fukaralık belirtisi gibi ama..
devamını gör...