#98518 şu başlıkta bir kız ne kadar aşağılanabilirdi? solcu ve sağcı olması önemli değil kız cinsiyetinin bir erkek tarafından iğrençce aşağılanması ve kız moderatörlerin buna göz yumması. solcu bir kıza yazıldığı için göz mü yumuluyor ama bu iğrenç fikirler solcu kızları ve insanları küçültmez bu düşünceye sahip insanları küçültür. küçük insanlar küçük düşünür.

vay be küfürsüz diye yola çıkan sözlüğün iğrençlik ve kalitesizlik kokan bir tanıma mücadele edemeyecek gücünün olması. kızları aşağılayıcı tanım resmen, sperm yutturmak, spermle beslemek. rezillik yönetimin buna nasıl göz yumuyor anlamak zor. buranın ihl mantığıyla ve sağcı düşüncelerle yönetildiğini anladık ama bu ne büyük solcu düşünce düşmanlığı. kendisiyle çelişen bir yönetim var. resmen solcu insanları aşağılanmasına göz yumuyorlar. küfürsüz sözlük diye çıktıkları yollarda kızları aşağılayıcı tanımları göz yuman, sağ sol gibi görüşlere göre muamele yapılıyor. sözlük yönetimi samimi ise küfür gibi göstermelik konulara show yapmak yerine böyle iğrenç tanımları kaldırmalıdır.
devamını gör...
bence yukarıda sözü edilen tanımda bir küfür yok şöyle edicem böyle edicem yok ananı şöyle edicem diye bir ibare yok ayrıca kişi veya yazar adı da verilmemiş eğer kişi veya yazar adı verilseydi o zaman küfür olurdu. böyle troll girdilere müsamaha gösterilmeli biraz insanlar neye gülecek?
devamını gör...
ilgili yazarı ilk gördüğümde engelledim. çok iyi yapmışım. çeşitli cinsel organları küfürsüz sözlükte açık açık yazması vs. engellemem için yeterli sebepti. şikayetçi oldum, sadece biraz kabataslak düzenleme yaptırılmış (bkz. #98458) . yine de tatmin olmadım. böyle adamlar sözlükte her zaman sorun çıkartır. kalıcı ban yemezse sonumuz küfürbaz ulu'ya döner.
devamını gör...
çok mu gerginiz eti puflarım.

rahatsızlık had safhadaysa yazdıklarımdan, silinsin pek tabi modlar tarafından mühim değil yani.

olur öyle şeyler arkadaşlar.
devamını gör...
bir kızın iğrençce ve midesizce aşağılamaya mı güleceğiz. yazık. kıza sperm yutturmaya, spermle beslemeye ve bunu bir kitleye hedef göstererek yaparsan buna gülünmez, bu iğrençliktir. erkekli kızlı başlık açarsın troll yaparsın ama iğrençlik seviyesinde aşağılama içermeden yaparsın.
devamını gör...
türkçemiz çok gelişmiş bir dil ve bunun sayesinde küfür kullanmadan şaşırma ,korkma ,mutlu olma gibi birçok eyleme rahatlıkla tepki verebiliyoruz. küfür aciz insanların kaçış yeridir.
devamını gör...
iddia değil. yapmışlar olmuş.
devamını gör...
burayı seviyorum. güzel bir proje olduğunu, özenle yönetildiğini düşünüyorum. ancak bu sansür anlayışı asla kabul edilebilir bir şey değildir. zira birisine ana avrat sövmek ile yazının tarzına göre küfür kullanmak arasındaki ayrım yapılmıyor.

ayrıca etrafından dolaşmak o kadar kolay ki, olay sadece boşa kürek çekmek seviyesinde kalıyor.

orjinali yerine, "anuna koyım" ya da "o.nzbu çocuğu" yazmak zor bir şey değil. ve bu mesela formata uygun. ne kadar saçma değil mi? aslında böyle yaparak elde edilen tek şey, dilin bozulmasını teşvik etmek oluyor.

(bkz: şekilcilik)
devamını gör...
fazlaca cesur bir iddia. küfür sadece indiririm kaldırırım, yan yatırır düz sarkıtırımdan ibaret değil.

mesela bir yazar bana p*nçik dese olay çıkartırım. bundan daha ağır bir küfür yok bu sözlükte.
devamını gör...
iddiadan ibarettir. yüzde bilmem kaçı yıldızlanmış dahi olsa küfür küfürdür. hiçbir yerde küfürsüz sözlük yoktur. burası da küfürsüz değil.
devamını gör...
küfürsüz değil..
sadece küfür teması için
bireyin kendi kendisini nasıl sansürleyebildiğini.. bunun için bir yeteneğe sahip olmaması gerektiğini.. diğer insanlarında anlatmak istediğini yüzde yetmiş anlayabileceğini mala anlatır gibi bireye anlatan ve sonrasında bunu öğreten yada öğretmeye çalışan sözlük diyelim..
devamını gör...
arapça tınılar ile gayet küfür edilebilen sözlük.

(bkz: veled-i zina çocuğu)
devamını gör...
boş ve gereksiz bir slogandır. hiç bir artı değer katmamaktadır.
devamını gör...
iddiasını gerçekleştiremeyen sözlüktür.
devamını gör...
olsa ne olur, olmasa ne olur cidden?

ufak tefek sansürler ile, alternatif kelimerle söylenmek isteneni herkes anlıyor zaten. sanki hiç küfür duymadık alüminyum.

kaldı ki, sevmediğiniz bazı yazarlarla aynı havayı solumak, aynı platformda yazıp, eşit statüde olmak küfürden beter...
devamını gör...
küfürsüz konuşamayan, yazamayan medeniyetsizleri rahatsız eden durum. küfür edince alfa olmuyorsunuz, küfür edince komik olmuyorsunuz, küfür edince cool olmuyorsunuz ama ifade gücünüzün zayıf olduğu ortaya çıkıyor.
devamını gör...
s..... oradan.
devamını gör...
bu işe bir çözüm bulunması lazım.

yanlış anlaşılmasın, argo ve/dahi küfür sevmeyen bir insan değilim. kendi günlük yaşantımda da gayyyettt küfür ederim ama bu sözlüğün küfürsüz olmak gibi bir iddiası varsa bunun altını doldurması gerektiğini düşünmeme engel değil bu.

bir kimsenin herhangi bir şahsı hedef almayan bir anlatısı içerisinde küfür, argo kullanması yasak; bir şahsa, direkt olarak cevap niteliği taşıyan bir entrysinde küfür, argo içermeyen ama anlam küfürü ifa eden tanım yazması serbest. kusura bakmayın da bu çelişki komik bile değil, öyleli saçma.

"a…a koyduğumun düzeni içinde" diyemiyorum ben ama "seks işçisi çocuğu" diyebiliyor mesela bir başkası. hangisi küfür? hangisi ahlaksızlık?

arkadaş şu nedir; #2508355 uğraşsam neler neler bulurum.

özetle bu işe bir çözüm bulunması lazım. cevap entrysinin sözlük formatı için saçmalığından bahsetmedim bile...
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"küfürsüz sözlük iddiası" ile benzer başlıklar

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim