neyi kurtaracağımızı şaşırdık artık
başlık "systemfailed" tarafından 14.08.2025 10:40 tarihinde açılmıştır.
1.
ağacı mı hayvanı mı toprağı mı kadinlari mı çocukları mı kendi hayatlarımızı mı şaşırdık artık
devamını gör...
2.
ğödü ilk sırada.
devamını gör...
3.
ve hiçbir şeyi kurtaramadık.
çocuklar/ kadınlar tecavüze uğradı/ öldürüldü/ öldürülmeye devam ediyor.
kediler/ köpekler tecavüze uğradı/ öldürüldü/ devam ediyor.
ormanlarımız yakıldı/ yakılmaya devam ediyor.
kurtarılacak ne kaldı!
güzele dair ne varsa her şey yok oluyor.
çocuklar/ kadınlar tecavüze uğradı/ öldürüldü/ öldürülmeye devam ediyor.
kediler/ köpekler tecavüze uğradı/ öldürüldü/ devam ediyor.
ormanlarımız yakıldı/ yakılmaya devam ediyor.
kurtarılacak ne kaldı!
güzele dair ne varsa her şey yok oluyor.
devamını gör...
4.
sonuç itibariyle hiçbir şeyi de kurtarabilmiş değiliz. bu cambaza bak oyununu görüp anlamadıkça da hiçbir şeyi kurtaracağımız yok.
çoğumuz iyi niyetli ama bu yetmiyor işte, demek ki aradığımız çözüm yolları tamamen kapalı hatta ve hatta bizi mutlak sona git gide daha çok yaklaştırıyorlar.
buradan çıkacaksak iyi kalpli insanlarla bir olup örgütlü hareket etmek zorundayız. yoksa çözerler diye beklediğimiz bu siyasiler mezarımızı çoktan kazdılar tabuta son çiviyi çakmaya hazırlanıyorlar.
siyaset üstü bir vizyon şart, yoksa filistinden beter edecekler bizi.
çoğumuz iyi niyetli ama bu yetmiyor işte, demek ki aradığımız çözüm yolları tamamen kapalı hatta ve hatta bizi mutlak sona git gide daha çok yaklaştırıyorlar.
buradan çıkacaksak iyi kalpli insanlarla bir olup örgütlü hareket etmek zorundayız. yoksa çözerler diye beklediğimiz bu siyasiler mezarımızı çoktan kazdılar tabuta son çiviyi çakmaya hazırlanıyorlar.
siyaset üstü bir vizyon şart, yoksa filistinden beter edecekler bizi.
devamını gör...
5.
"ne"yden kurtulacağımızı unutmayalım, bilelim yeter.. asıl önemli olan ve belki göremediğimiz o.bunca çaresiz, kontrolsüz saldırması o yüzden çünkü..
umutsuzluğa yılgınlığa yenilgiye teslim olmaya yer yok.. hayat bir direniştir büyük yangına karşı. ve yarın her şey yeniden filizlenir unutmayın.. doğaya bakın o size öğretecektir..
umutsuzluğa yılgınlığa yenilgiye teslim olmaya yer yok.. hayat bir direniştir büyük yangına karşı. ve yarın her şey yeniden filizlenir unutmayın.. doğaya bakın o size öğretecektir..
devamını gör...
6.
devamını gör...
7.
savaşta, depremde, selde, tsunamide, kavgada, yangında, gemi kazasında ve dahi olası tüm ölümle sonuçlanabilecek senaryolarda her daim öncelik çocuklarındır. önce onları bi sağlama alacaksın, güvende olmalarını sağlayacaksın. sonra kadınlar geliyor. önce kadınlar ve çocuklar deseler de bence çocuklar ve kadınlar şeklinde sıralama. kadın ve çocukları sağlama aldıktan sonra diğer insanlara bakacak, kurtarabildiğini kurtaracaksın. insan yoksa hayvan, o da yoksa ağaçları. hiç bir şey yoksa kurtaracağın etrafta herkes güvendeyse kendini kurtaracaksın.
önceliği kendi götüne verenlerden dolayı bence bugün bu haldeyiz.
(bkz: sen yanmazsan ben yanmazsam nasıl çıkacak karanlıklar aydınlığa)
önceliği kendi götüne verenlerden dolayı bence bugün bu haldeyiz.
(bkz: sen yanmazsan ben yanmazsam nasıl çıkacak karanlıklar aydınlığa)
devamını gör...