odtü'de kurt başlı sancak açılması
başlık "lakarpuzye" tarafından 08.05.2026 12:01 tarihinde açılmıştır.
1.
gönderide görülebilecek olandır.
al bayrağımızın yanına çok yakışmış.
al bayrağımızın yanına çok yakışmış.
devamını gör...
2.
ne oldu lan zagros eşekleri bizim çocuklar kalabalık olunca paçanız sıkmadı mı?
zaten sizin kanınız da var bir kişiye 20 kişi dalmak o kadar delikanlısınız işte.
not: 1.5 ay yoktuk bu zagros eşeklerini tepemize çıkartmışsınız ayıp be!
zaten sizin kanınız da var bir kişiye 20 kişi dalmak o kadar delikanlısınız işte.
not: 1.5 ay yoktuk bu zagros eşeklerini tepemize çıkartmışsınız ayıp be!
devamını gör...
3.
türk bayrağına tahammülü olmayanlar buna komple kafayı yiyordur hüü ırkçılık falan diye.
hırtçılık popülerleşmiş olabilir ama türkçüler henüz ölmedi. siz çoksunuz, biz türk. her yerdeyiz, ülke bizim. bayrağımız dalgalanacak, sizde öyle hasetle izleyeceksiniz.
hırtçılık popülerleşmiş olabilir ama türkçüler henüz ölmedi. siz çoksunuz, biz türk. her yerdeyiz, ülke bizim. bayrağımız dalgalanacak, sizde öyle hasetle izleyeceksiniz.
devamını gör...
4.
önemli olan seslerinin bir gün kesilmesi değil.. belli üniversitelerde belli kitleler yerleşik haldeler.. bana kalırsa sadece öğrenciler de değil..
devamını gör...
5.
o sırada ekmek 20 lira, sebze-meyve fiyatları uçmuş vaziyette. ve bizim milliyetçilerin sevindirik olduğu şey bu. bir de solculara halktan kopuk derler. gerçekten çok tuhaf bir ülke burası.
devamını gör...
6.
bu arada ağzından bozkurt düşmeyenler apoyla kucak kucağa.
odtüdekilerin de ellerinde yalandan kocaman rengarenk geçici oyuncak zaferler.
ek: yahu bu kurtçulara laf anlatmak ne zor. kurtçulara laf sokmadım. iktidar apoyla yatağa girerken sen bayrak açmakla yalandan kendi gazını alıyorsun diyorum.
amaaan neyse ne. sağcıya bir şey anlatmıycan. daha veletken kuran kurslarında soktular beyinlerine chp düşmanlığını. tayyip-bahçeli-apo ortaklığında, chpliler, gazeteciler ve çiftçiler hapse atılıyor. burnunun önünü göremeyenler sürüsü hala diyor ki chp iktidar ortağı, yaw he he, elinizde kelepir köprü varsa satın gitsin bunlara.
ek2: bi de chpden akpye geçen başkanlar var demiş biri. lan sanki güle oynaya mı geçmişler? sence akpnin cehennemlik tehditleri sebep olmuş olabilir mi? bu konuda da yine akpli yavuz hırsızların hiç bir suçunu göremiyor musun gerçekten? hep mağdur chplileri suçlamak, şeytanla kolkola girerek halka parmak sallamaktır unutmayın.
ek: neden hep akpye geçiyorlar diye soru soran arkadaş, acaba akp tarafından tehdit edilip akpye geçersen açtığımız davaları yok ederiz dedikleri için olabileceği basit denkleminin nesini anlamadın?
sonraki soruların soru değil saldırı amaçlı. akpnin koluna girip güvenli alandan mağdurlara parmak sallamışsın. her zamanki gibi yersiz olmuş.
ek: yeterli bir tanım yaptığımı düşünüyorum. bazı karpuzlar anlamasa da gayet yeterlidir.
odtüdekilerin de ellerinde yalandan kocaman rengarenk geçici oyuncak zaferler.
ek: yahu bu kurtçulara laf anlatmak ne zor. kurtçulara laf sokmadım. iktidar apoyla yatağa girerken sen bayrak açmakla yalandan kendi gazını alıyorsun diyorum.
amaaan neyse ne. sağcıya bir şey anlatmıycan. daha veletken kuran kurslarında soktular beyinlerine chp düşmanlığını. tayyip-bahçeli-apo ortaklığında, chpliler, gazeteciler ve çiftçiler hapse atılıyor. burnunun önünü göremeyenler sürüsü hala diyor ki chp iktidar ortağı, yaw he he, elinizde kelepir köprü varsa satın gitsin bunlara.
ek2: bi de chpden akpye geçen başkanlar var demiş biri. lan sanki güle oynaya mı geçmişler? sence akpnin cehennemlik tehditleri sebep olmuş olabilir mi? bu konuda da yine akpli yavuz hırsızların hiç bir suçunu göremiyor musun gerçekten? hep mağdur chplileri suçlamak, şeytanla kolkola girerek halka parmak sallamaktır unutmayın.
ek: neden hep akpye geçiyorlar diye soru soran arkadaş, acaba akp tarafından tehdit edilip akpye geçersen açtığımız davaları yok ederiz dedikleri için olabileceği basit denkleminin nesini anlamadın?
sonraki soruların soru değil saldırı amaçlı. akpnin koluna girip güvenli alandan mağdurlara parmak sallamışsın. her zamanki gibi yersiz olmuş.
ek: yeterli bir tanım yaptığımı düşünüyorum. bazı karpuzlar anlamasa da gayet yeterlidir.
devamını gör...
7.
chp'li fanatiklerin kürtçü özgürün ve kürtçü ekonun partisinden vazgeçip de türk milletiyle asla birlik olamayacak kadar saf yada türk karşıtı olduğunu bir kere gösteren olay. oyuncak zafermiş, peh! kürtçü chp'nin akp-mhp-dem'in ortağı olduğunu, hala onların yanında durarak vatansız eşeklerle aynı ihanetin içinde olduğunuzu göremiyor musunuz?
bozkurt sembolü, apo itini yalayan mhp'nin tekelinde değil, tıpkı atatürkçülüğün etnikçi chp'lilerin tekelinde olmadığı gibi. maskeleriniz türk milletini ilgilendirmez. hepinizin tıyneti belli. içinizde zerre türklük duygusu olsa şu olayı eleştirmezdiniz zaten.
bozkurt sembolü, apo itini yalayan mhp'nin tekelinde değil, tıpkı atatürkçülüğün etnikçi chp'lilerin tekelinde olmadığı gibi. maskeleriniz türk milletini ilgilendirmez. hepinizin tıyneti belli. içinizde zerre türklük duygusu olsa şu olayı eleştirmezdiniz zaten.
devamını gör...
8.
partisinden milletvekilleri ve belediye başkanları koştura koştura iktidar partisine gidiyor, herif iktidar hariç her şeye çamur atma peşinde ama kim sorarsa muhalif.
kk yanlış aday deyince küfürden ve iftiradan başka argümanı olmayanlar şimdi kk hakkında küfür ve iftiradan başka bir şey sallamıyor.
biz o zaman tü kaka idik.
gerçi buraya ne yazsak "onlar da yapiyür" kadar seviyesiz argümanlarla siyaset yapan genel başkanına da gıkı çıkmıyor.
simdi gene biz tü kaka olduk.*
ayrıca hah şöyle safını belli et, "belediyelerden akan bize fazla fazla yetiyor" de...
" bizden başkası bizim yerimize yalakalık yapacak, üstü kapalı ortaklığımıza çökecek diye altımıza sçrıyoruz" de...
çık delikanlı gibi " türk bize batıyor" de...
diyebilir misin? diyemezsin.
her şey olup sadece türk olmayanlara oy da yok bir halt da yok.
odtü'de olanlar korkudan kendinizi kaybetmenize sebep oldu farkındayız.
senin genel baskanin eşek cennetini boylayan abenizin yıl dönümünü hatırlıyor da odtü'ye dönüp bakamıyor mu?
zötü mü yemiyor izin mi alamıyor olm hayırdır la?
edit: ya arkadaşım* madem senin tabirinle "akpnin cehennemlik tehditleri" ve "akpli yavuz hırsızların" suçu bunlar; bak sorular:
1. neden hep akpye geçiyorlar da mesela iyi partiye, fazilete falan geçmiyorlar?
2. benim oyumla her türlü herzeyi yiyip son çare olarak akpye geçmeye çalışan başta olmak üzere bu herifleri ben mi aday yaptım?
3. bir şekilde chpden seçildiği için nasıl bir dokunulmazlıkları olsun istiyorsunuz?
4. adam gibi yazmak ve sorulana cevap vermek neden bu kadar zor ki hemen karşı saldırıya geçme ihtiyacındasınız?
5. sence konumuz bu mu?
6. gerçekten kendinizi bu kadar önemli mi görüyorsunuz?
7. insanların sizin ne olduğunuzu anlamasından ödünüz mü koptu?
8. daha soru sorayım mı?
al sana ek:
zekana uygun iki şıklı bir soru olacak:
kovulduğu mhp'de iken 2020'ye kadar muhalefete ana avrat söven, mhp içindeki muhaliflerin kurultayını mahkeme ile iptal ettiren ve başkanlık sistemine geçilmesini sağlayanlardan olduğu halde bugün gelip "itirafçı"larla ilgili ahkam kesen çok kıymetli chp'ye kayıtlı milletvekili kimdir?
a. che guevara
b. cemal enginyurt
hadi arkadaşım, hadi paşam, hadi cigerim..
rahatsızlığının, yaptığın ad hominemin, çıkarmaya çalıştığın gürültünün artık daha fazla insan farkında.
başlıkla alakalı yazmadığın için sana insan gibi anlattık.
yetişir...
hadi cicim...
kk yanlış aday deyince küfürden ve iftiradan başka argümanı olmayanlar şimdi kk hakkında küfür ve iftiradan başka bir şey sallamıyor.
biz o zaman tü kaka idik.
gerçi buraya ne yazsak "onlar da yapiyür" kadar seviyesiz argümanlarla siyaset yapan genel başkanına da gıkı çıkmıyor.
simdi gene biz tü kaka olduk.*
ayrıca hah şöyle safını belli et, "belediyelerden akan bize fazla fazla yetiyor" de...
" bizden başkası bizim yerimize yalakalık yapacak, üstü kapalı ortaklığımıza çökecek diye altımıza sçrıyoruz" de...
çık delikanlı gibi " türk bize batıyor" de...
diyebilir misin? diyemezsin.
her şey olup sadece türk olmayanlara oy da yok bir halt da yok.
odtü'de olanlar korkudan kendinizi kaybetmenize sebep oldu farkındayız.
senin genel baskanin eşek cennetini boylayan abenizin yıl dönümünü hatırlıyor da odtü'ye dönüp bakamıyor mu?
zötü mü yemiyor izin mi alamıyor olm hayırdır la?
edit: ya arkadaşım* madem senin tabirinle "akpnin cehennemlik tehditleri" ve "akpli yavuz hırsızların" suçu bunlar; bak sorular:
1. neden hep akpye geçiyorlar da mesela iyi partiye, fazilete falan geçmiyorlar?
2. benim oyumla her türlü herzeyi yiyip son çare olarak akpye geçmeye çalışan başta olmak üzere bu herifleri ben mi aday yaptım?
3. bir şekilde chpden seçildiği için nasıl bir dokunulmazlıkları olsun istiyorsunuz?
4. adam gibi yazmak ve sorulana cevap vermek neden bu kadar zor ki hemen karşı saldırıya geçme ihtiyacındasınız?
5. sence konumuz bu mu?
6. gerçekten kendinizi bu kadar önemli mi görüyorsunuz?
7. insanların sizin ne olduğunuzu anlamasından ödünüz mü koptu?
8. daha soru sorayım mı?
al sana ek:
zekana uygun iki şıklı bir soru olacak:
kovulduğu mhp'de iken 2020'ye kadar muhalefete ana avrat söven, mhp içindeki muhaliflerin kurultayını mahkeme ile iptal ettiren ve başkanlık sistemine geçilmesini sağlayanlardan olduğu halde bugün gelip "itirafçı"larla ilgili ahkam kesen çok kıymetli chp'ye kayıtlı milletvekili kimdir?
a. che guevara
b. cemal enginyurt
hadi arkadaşım, hadi paşam, hadi cigerim..
rahatsızlığının, yaptığın ad hominemin, çıkarmaya çalıştığın gürültünün artık daha fazla insan farkında.
başlıkla alakalı yazmadığın için sana insan gibi anlattık.
yetişir...
hadi cicim...
devamını gör...