lakarpuzye yazar profili

lakarpuzye kapak fotoğrafı
lakarpuzye profil fotoğrafı
rozet
karma: 24726 tanım: 3283 başlık: 404 takipçi: 68
bırak daanık kalsın

son tanımları


almanya

başlığı yok açmaya da üşendim.
ekvador tarafından iki tane yerleştirilmek suretiyle bozum edilmesine mutlu oldum.
aferim lan kara oğlanlara, 2/3'ü devşirme kara almanyalılara ne de tatlı yerleştirdiler.
aramızdaki almanyalılara en çok da bu koyuyor...
devamını gör...

düşük kilo çok tekrar vs yüksek kilo az tekrar

#4011716
bunu yazmaya gelmiştim yazan çıkmış, tebriksss.
minik bir ekleme; eğer zamanında spor yaptıysanız ve ara verdiyseniz de aynı şey geçerli.
gaza gelip uzun bir aradan sonra salladığım ilk kroşede omzumdaki bağları yırtıp tam bir sene uğraştım.
hala ara ara bir selam çakıyor.
yüksek kilo ve az tekrar belli seviyelere gelmiş olanların işi. özünde kası kontrollü yırtıp büyütmek için yapılır ama uzman değilsen uzmandan yardım alarak yapacaksın.
veya benim gibi uzman yanındayken bile yardım almayıp senelerce uğraşacaksın.
devamını gör...

arda güler

kim ne derse desin son 20 yılın en karakterli futbolcusu olabilir.
diğerlerini bile kurtaracak seviyede bir karakter.
ancak bu diğerlerinin en azından bir kısmının karaktersiz olduğu gerçeğini de örtmez.
elinde arda, kenan ve orkun varsa geri kalan sekiz oyuncuyu düşünürsün. onu da bu bolluk içinde yapmıyorsan ya beyinsiz veya kötüsün demektir.
amerikalıların hesaplarından binlerce beğeni, milyonlarca görüntülenme akıyor bizimkiler arda'ya burun kıvırıyor.
sebebi ne olursa olsun bu bir hastalıktır ve tedavi gerektirir.
bir sonraki maçında amerikanın elenmesini sağlayabilecek bir oyuncudur arda.
neden?
çünkü heriflerin sistem sistem dediği takımı yedekleri bile olsa çökertti tek başına.
amacı tamamen farklı olan onun bunun evlatlarından allah esirgesin böyle evlatları.
kenan, orkun, uzun, ferdi ve diğer karakterli ve çok güzel kişilikleri olanları da dahil...
herifler almanyayı yendikleri tarihi resmi tatil ilan ettiler, sen hala mafya bozuntusu konuşmayı bilmeyen başkanı, en fazla adana'yı calistirabilecek mozzarellayı, takımın dengelerini bozan gotu göbeği salmış tipleri görme;
gel kendine hayvanlar gibi bakan ufc dövüşçüsü gibi fiziği olan, yeteneğine dünyanın hayran olduğu çocukları gömmeye kalk...
kötüsünüz olm siz, neden böylesiniz bilmiyorum ve zerre iskimde bile değilsiniz ama kötüsünüz.

not: bu seviyede olan birini kas yapmüyür diye eleştirmeye kalkan bir aptalı ciddiye alıp okuyanın da aklına soğan suyu sıkayım.
en kaslı olan en iyi olsaydı hormondan ucubeye dönmüş, artık pipisi düşen ve 40 yaşını görmeyen tipler her şeyin en iyisi olurdu.
spor nedir bilmiyorsun her bokun olduğu gibi bunun da cahilsin ama en iyi senn anlıyorsun...
vay ki vay...
devamını gör...

kadir inanır

ölenin arkasından kötü konuşulmaz. o yüzden rahmet mahmet...
devamını gör...

deniz göktaş

tarkan geççek diye bir şarkı yaymıştı piyasaya. yaydı diyorum çünkü o şarkı ancak yayılır başka bir halt olmaz. muhalif tayfa "abi tarkan yaa, büyük sanatçı olm, akplilere nasıl da gömdü şarkıyı" çığlıklarıyla sahiplenmişlerdi.
bu çocuğu da sahipleniverdiler ama mesela imamoğluna iteledigi lafları ya anlamadılar ya da dinlemediler.
şaşırmam çünkü anlama konusunda çoğunluğu dezavantajlı.
"silivri de silivri" diyenlerle, "cem yılmaz allah belanı versin" diyenler bile kavga edecekler neredeyse.
şunda bile ayrışmayı becerenler bir de iktidar sayıklıyor ben ise esas buna gülüyorum.
devamını gör...

25 haziran 2026 venezuela depremleri

başlarında hükumet yok, devlet yok, cepte para yok, ekonomi zaten yok, ekip yok, niyet yok...
halk kendi başına.
cok zor durumları...
venezuela halkının durumunu diyorum...
devamını gör...

birinin iyi kisi olmak

birbirine böyle diyen tanıdığım kim varsa ayrıldı.
bir de iyikim yazanlar var onlar düşman gözüne.
bu nasıl bir türkçe bu nasıl bir grammar?
iyi kim nedir? kuzey kore için kız ismi mi?
devamını gör...

vincenzo montella

#4008580
kendisi hakkında diyeceğimi dedim.
benim için bundan sonra sıfatı bellidir.
devamını gör...

giray altınok

garibanlıktan geldiğini iddia edip garibana çöken bir garip sırrı abemcidir.
fazlası değil.
ancak hukuki olarak haklıdır.
gerçi altını eşeleseler acaba hangi fikirleri esinlenme çıkar bi bakmak lazım.
o zaman da onun esinlendigi fikir sahipleri haklı oluverir.
devamını gör...

barış alper yılmaz

hayatımda bu seviyerde oynatılıp daha beceriksizini görmediğim vatandaş.
vatandaş diyorum çünkü futbolcu değil.
td olsam bir saniye katlanmam buna.
devamını gör...

26 haziran 2026 türkiye abd maçı

takımın neredeyse baştan aşağı değiştiği maçtır.
bu işi buraya getirenlerin allah belasını versin.
iki haftada ancak bu kadar bir işin ortasına edilirdi; onu da kimselere kaptırmadık.
devamını gör...

kazım koyuncu

hayatımda tanıdığım dünyanın en naif insanlarından olan dostum ve kardeşim aynı zamanda meslektaşımın * hemşehrisi, büyük sanatçı.
her ikisi de aynı hastalıktan gitti
her ikisi de dünyaya sadece güzellik getirdi
her ikisi de giderken çok güzel anılar biraktı.
en önemlisi de her ikisi ülke gençliği için rol model olabilecek zeki, aydın, gözünü budaktan sakınmayan insanlardı.
ülkesini seven, haktan ve eşitlikten yana.
off ki offf....

kazım'ın "şikayet etmeden" gittiği doğrudur ama "bir şey demeden" kısmı kendi mütevazı kişiliğindendir.
devamını gör...

deniz göktaş

yt videosuna biraz baktım ama mimik oynamadı ne yazık ki.
sosyal medyanın trolloğulları ile kadıköy ılık sölcütayfasının sözlerini punch line ile anlatmaya çalışmış birini gördüm sadece.
hitap ettiği kesim belli.
sözde eleştirdiğini aslında yüceltiyor ve farkında değil; yani oram söyler buram dinler tadında takılıyor.
bir ara mizahın ne olduğunu çözer umarım.
devamını gör...

otoparkı olmayan hastane

"cahillik ne hoş, hadi dostum sen de eğlen durma coş" içerikli çalışma.
otopark yönetmeliği diye bir yönetmelik var. açın okuyun, zor değil. okumak yani..
anlama kısmına karışmam.
devamını gör...

z kuşağı bir kanser türüdür

bu kuşağa seçenek bırakmayan kangren kuşağının utanmadan yaptığı suçlama.
ortalığa sçıp batırıp pislikten şikayet edenler bir de kendilerini bu şekilde temize çıkarmaya çalışmıyor mu?..
delirirsin...
gerçi bu sefer de bunlar "deliye bak" derler.
devamını gör...

pizza vs pide

#1767032
anlattık zamanında bunları.
devamını gör...

ibrahim hacıosmanoğlu

fatih terim'e bayrak açacaksın ve bir şey olmayacak...
buna sadece gülerim ya..
kazanlar o günden beri kaynamıyorsa ben de bu ülkeyi tanımamışım demektir.
ne kaynaması basınçtan patlayacak hale gelmiştir.
şimdiden kendisine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

ayrıca;
sen öyle butün ülkeye laf edeceksin, bulduğun her fırsatta bu ülkenin insanına sallayacaksın, tencere kapak sayıklayacaksın ve en azından bir laf işitmeyeceksin...
o tencereyi enlemesine yedirirler adama. enleme kısmını sen hesapla, almanyalısın ya.
devamını gör...

vincenzo montella

şimdiden yazmış olayım, son maçta hakan, merih, arda, apo, ismail, kerem, yunus oynatmayıp orkun, can, mert, deniz, ozan oynatacak olana ben bundan sonra hoca teknik direktör falan değil onun bunun evladı derim.
hatta bu isimlerin sakatlığı olduğunu iddia edene laflar hazırladım.
en hafifi de onun bunun evladı.
e: madem ülkeyi bunlarla rezil ettin git şimdi abd'den ye beş tane de insan içine çıkamayacak hale gel.

tanım: onun bunun evladının bir tık altı.

edit: ekleme.
devamını gör...

hasan şaş

mısırlı dolandırıcı tayfası tarafından nerede bir türk görseler "yavaş yavaş hasan saş" şeklinde adı hala yaban ellerde yaşatılan futbolcu.
gs'de oynaması hep canımı sıkmıştır. hep kıskandığım birkaç gsli futbolcudan biridir çünkü çok özel bir herifti.
şimdilerde topu iki defa çekip orta yapan adama ilah muamelesi yapılıyor, bu manyak topla hızlanırken çalım atar, öyle bir yerde zınk diye dururdu ki takım arkadaşları bile o çalımı yerdi.
başka bir evrende td olsam ve hasan şaş'ın hocası olsam tüm oyun planını onun üzerine kurardım.
katır gibi inatçı, domuz gibi* futbolcuydu.
açın brezilya maçında neler yapmış o zamanın prime carlos'una, cafu'suna izleyin anlarsınız.

e: düzeltme
devamını gör...

ilhan mansız

bizim taraftarın unutamadığı adam gibi adamlardandır.
lanet olası japonyada bacağını kırdılar. sonra bir daha toparlayamadı.
ironiktir, ligdeki son golünü ankaragücü formasıyla bize yani beşiktaş'a attı, sevinmediği için a.g. başkanı tarafından kovuldu ve futbolu bıraktı.
o maça gidememiş olmak hala canımı yakar...
neyse..
yanlış planlama kısmı japonya için geçerlidir geri kalan her şeyi doğru yaptı ama bataklıkta bir güldü i.mansız.
fransa ve hollanda talipleri de vardı ama orta ayar takımlar olduğundan kabul etmedi gibi kalmış aklımda.
çünkü kaybetmeye tahammül göstermedi. herifte bildiğin akıncı ruhu vardı.
2026 model bizim cacıklar sigara içmekten, yt videolarında nasıl 6 tane yediklerinden ve ağlamaktan fırsat bulursa biraz seyretsinler de ruh nasıl olur görsünler.
e: başlayacam otomatik düzeltmesine editleri.
devamını gör...
devamı...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim