elle kennedy'nin aynı isimli roman serisinden uyarlanan, 2026 yılında prime video'da yayımlanmaya başlayan romantik drama dizisi. üniversite yaşamını, genç yetişkinlik dönemini ve ilişkilerin karmaşık yapısını merkezine alan yapım, briar üniversitesi'nin hokey takımı etrafında şekillenen hikâyeleri konu alıyor.
öne çıkanlar | diğer yorumlar
başlık "dionysos" tarafından 26.05.2026 09:39 tarihinde açılmıştır.
1.
tam böyle çerezlik, tatlı, kafa yormayan kıvamda olan ve çok hoşuma giden bir dizi. izlerken gerek sahneleri gerek hikayesi beni 12 yaşımda geceleri wattpad okuyup disney channel izlediğim zamanlara götürdü. bu diziyi izlerken de özellikle ana karakter çiftin sahnelerinde içimdeki o kızı hissettim ve aşırı keyiflendim. özellikle ülkedeki şu günlerde (bkz: escapism) için birebir diyebilirim.
biraz paralel evren gibi tabii ki. herkes böyle çok karakterli, düzgün ve problematiklikten uzak. hatta fboy olanlar bile inanılmaz saygılı falan. bir de bu sene hokey oyuncularına yüksek bir ilgi var sanırım, (bkz: heated rivalry) de benzerdi. ama benim açımdan bu iki dizi kapışır. heated rivalry ne kadar sevdiğimi söylemiştim ama bunu çok daha fazla içselleştirebildiğim ve resmen wattpad zamanlarıma döndüğüm için daha çok bile hoşuma gitti diyebilirim.
bir de şunu söylemezsem olmaz, dizidekiler baya iyi. aşırı yakışıklılar. özellikle de garrett yani başrol çocuk, dehşet biri. kendisine bayıldım, afiyet bal şeker olsun hannah yani ne diyeyim*.
biraz paralel evren gibi tabii ki. herkes böyle çok karakterli, düzgün ve problematiklikten uzak. hatta fboy olanlar bile inanılmaz saygılı falan. bir de bu sene hokey oyuncularına yüksek bir ilgi var sanırım, (bkz: heated rivalry) de benzerdi. ama benim açımdan bu iki dizi kapışır. heated rivalry ne kadar sevdiğimi söylemiştim ama bunu çok daha fazla içselleştirebildiğim ve resmen wattpad zamanlarıma döndüğüm için daha çok bile hoşuma gitti diyebilirim.
bir de şunu söylemezsem olmaz, dizidekiler baya iyi. aşırı yakışıklılar. özellikle de garrett yani başrol çocuk, dehşet biri. kendisine bayıldım, afiyet bal şeker olsun hannah yani ne diyeyim*.
devamını gör...
