1.
geçen sene sonlarında lady red light parçalarının başlığını açtığım amerikan hard rock / glam metal grubu great white'tan şahane bir şarkı dahadır.. sharkı mı demeliydim? haha. büyük beyaz hem de...
grubun solisti aslında geçen sene yazın hayatını kaybetmiş ama ben bunu 2025 başlarında falan öğrenmiştim galiba, yoksa o başlıkta bir toprağı bol olsun derdim ve gidip bir de saçlarıyla dalga geçmezdim, 2024'te bundan haberim olsaydı. şimdi r.i.p. diyeyim tabii. bu arada grubun bir konserinde yaşanan inanılmaz trajediden alen bahsetmişti grup başlığında, ilgilenen ilgili başlıktan [great white] okuyabilir.
lady red light ve rock me parçalarını içeren great white albümü once bitten'ın benim açımdan şöyle de bir değeri var: bunun orijinal cd'si vardı bende 90'ların ilk yarısı veya ortalarında falan ve bu, sahip olduğum ilk cd idi. hatta sırf bu albümü dinleyebilmek için cd çalar aldırtmıştım bizimkilere. hatta albümün başlığını da 2023'te açmışım ve bunu daha detaylıca anlatmışım zaten: (bkz: once bitten)
albümü tümden çok seviyorum ama bu iki şarkı cidden de bilhassa nakaratlarıyla çok akılda kalıcılar.
rock me... albümün ilk single'ıymış ve 1987 çıkışlı bu parça classic rock radio'da hala kayda değer sıklıkla çalınırmış (bu bilgi wikipedia'dan). belki daha heavy olduğundandır, lady red light'ı daha fazla severdim, hatta save your love adlı ballad'ı da albümdeki ikinci favorim olarak gösterebilirim ben ama bu [rock me] da leziz bir çalışma elbette.
grubun solisti aslında geçen sene yazın hayatını kaybetmiş ama ben bunu 2025 başlarında falan öğrenmiştim galiba, yoksa o başlıkta bir toprağı bol olsun derdim ve gidip bir de saçlarıyla dalga geçmezdim, 2024'te bundan haberim olsaydı. şimdi r.i.p. diyeyim tabii. bu arada grubun bir konserinde yaşanan inanılmaz trajediden alen bahsetmişti grup başlığında, ilgilenen ilgili başlıktan [great white] okuyabilir.
lady red light ve rock me parçalarını içeren great white albümü once bitten'ın benim açımdan şöyle de bir değeri var: bunun orijinal cd'si vardı bende 90'ların ilk yarısı veya ortalarında falan ve bu, sahip olduğum ilk cd idi. hatta sırf bu albümü dinleyebilmek için cd çalar aldırtmıştım bizimkilere. hatta albümün başlığını da 2023'te açmışım ve bunu daha detaylıca anlatmışım zaten: (bkz: once bitten)
albümü tümden çok seviyorum ama bu iki şarkı cidden de bilhassa nakaratlarıyla çok akılda kalıcılar.
rock me... albümün ilk single'ıymış ve 1987 çıkışlı bu parça classic rock radio'da hala kayda değer sıklıkla çalınırmış (bu bilgi wikipedia'dan). belki daha heavy olduğundandır, lady red light'ı daha fazla severdim, hatta save your love adlı ballad'ı da albümdeki ikinci favorim olarak gösterebilirim ben ama bu [rock me] da leziz bir çalışma elbette.
devamını gör...