1.
2.
eskiden çok güzel olan abur cubur.
devamını gör...
3.
eski kalitesinden zerre eser kalmadı. ne gevrekliği, ne de çikolatası eski tadının yanından geçemez.
devamını gör...
4.
eskiden harikaydı, şimdi pazarda açıkta satılan sunta gofretlere benziyor tadı.
ulan şu ülkede bir de şey bozulmasın be kardeşim.
ulan şu ülkede bir de şey bozulmasın be kardeşim.
devamını gör...
5.
dedikleri gibi eskiden çok güzeldi. şimdi krema kalitesi düşmüş, çıtırlığı gitmiş. ama asıl problem öyle bir şeker basmışlar ki ağzımdan asit atıyorum şu an. almayın, hiç gerek yok.
devamını gör...
6.
7.
9 kat tat kat pat çat çut rulokat güm pat.
devamını gör...

