1.
ulan oynarken verem oluyorum, birde bunu izlemek var...oyyy oyyyy
-abi akşama maç var
-kaçta
-9 da başlıyor abi
-kaç da biter
-onu bilemeyiz abi
-abi akşama maç var
-kaçta
-9 da başlıyor abi
-kaç da biter
-onu bilemeyiz abi
devamını gör...
2.
verem ettiği iddia edilen spor...
eskiden spor dediğimde bazıları kahkahayı basardı...
- sporcu musun?
- evet abi sporcuyum
- ne sporu
- satranç
- ahahhahah olum bende gerçek sağdın laaağn ahahahahh
verem olmanın sebebi federasyonun canlı yayının aslında canlı olmamasıdır.
öyle verem ediyor ki atlayıp antalyaya gidesim var.
eskiden spor dediğimde bazıları kahkahayı basardı...
- sporcu musun?
- evet abi sporcuyum
- ne sporu
- satranç
- ahahhahah olum bende gerçek sağdın laaağn ahahahahh
verem olmanın sebebi federasyonun canlı yayının aslında canlı olmamasıdır.
öyle verem ediyor ki atlayıp antalyaya gidesim var.
devamını gör...
3.
duvarda çiftleşen sinekleri izlerim daha iyi.
şaka yaptım. hiç oturup yapmadım bu tarz bişi ama ilginç olabilir aslında.
şaka yaptım. hiç oturup yapmadım bu tarz bişi ama ilginç olabilir aslında.
devamını gör...
4.
bazen ünlü eski maçları izlerim. ben iki hamle ilerisini düşünemezken adamlar 10 hamilelik planlar yapıyorlar.
devamını gör...
5.
zaman kaybıdır.
devamını gör...
6.
satranç konusundaki entryler, bakış ve yaklaşımlar, sözlüğün entelektüel düzeyi konusunda ilgilileri açısından ciddi ipuçları içeriyor. kendi adıma ben çok şey öğrendim.!
devamını gör...
7.
youtube'da, instagram'da 10 saniyelik komik videoları yukarı kaydıra kaydıra, herhangi bir şeye odaklanamayan bir nesil haline geldik. satrancın sıkıcı gelmesinin tek sebebi bu hayatı fast-food gibi tüketmekten oluyor. ben maçlarını izlemeyi denk gelirsem severim. güzel spordur, beynin atıl kalmasını önler.
devamını gör...
8.
oynaması daha zevkli..
devamını gör...